My hand , my lovely hand

 jos joku ei vielä tienny niiiiin mulla on semmonen kiva jättiluomi toiseltanimeltään syntymämerkki vasemmassa käsivarressa lähes koko käden  pituudelta. sitä on ny leikattu 9 kertaa eli tosi pienenä alotin ja jossakin vaihees on ollu pari vuotta leikkausten välissäki. sitä pitää leikata ku näinki isosta luomesta tulis ihosyöpä. nyt oli oletettavasti viimmenen kerta ku sitä leikattiin mutta no en tiiä.

päiväkirja 7.4.

''yheksäs leikkaus tästä käestä. mä víttu rukoilen et se jää viimmesex, varmaan kuuden vuoden ajan on luvattu et seuraava ois vika kerta. mua on mun syntymästä asti leikelty ja oon jo tottunu. kirurgi lupas et ennen kouluikää tää handu saatais valmiiks..
mut on tähänki mennes nukutettu lähes 20 kertaa ja oon ollu kaikenmaailman letkuis. oon niin hemmetin kyllästyny sairaalan hajuun ja se alkaa joka kerta oksettaa. yhen ja puolentunnin matka aamu kuudelta jonnekki víttu sairaalaan. illalla puolelta öin korkeintaa pois jossen jää yöks. tuski. mulla on leikelty silmääki kaks kertaa. kättä ny jo miljoona kertaa ku tikkejä o vedelty irti ja mut on nukutettu joskus sitäki varte. mulla on sydämes reikä ja joku sivuääni. varmaan kuolla kupsahdan kohta. miks just mä. no mitä mä taas selitän ..tääl on ihmisii kuoleman vaaras. ei tää oo mitää''

päiväkirja 8.4

''tääl sairaalas o tietokone. lähettii iskän kaa tänne joskus ennen kuutta.. nyt kello on puol yheksä ja leikkaus onki vasta kymmeneltä. ää täälä haisee ihan kuvottavalta. kohta toi sairaanhoitaja tulee laittaa puudutusta käteen et siihe voidaan iskee tippa tai semmone iso neula. + oon aika otettu ku toi sairaanhoitaja muisti mut viimme vuodelta. luen vaa kirjoja ja mulla on ihan himo nälkä. en oo syöny ku viimmeks illalla jonku pullan ja jtn ruokaa joskus viideltä. ku ei saa syödä ennenku nukutetaa ..
mua pelottaa et tulee taas huono olo leikkauksen jälkee ja syön ja oksennan koko aja se on rasittavaa.

klo. 8.40 .

HYYI NYT OKSETTAA ihan tosissaa prkl yääk. toi sairaanhoitaja toi mulle jtn puudutusainetta tohon toisee kätee joho laitetaa sit sen tiputuksen se letku kiinni . koko handu on täynnä tommosta valkosta pahanhajusta hommelia ja ku o nälkä nii joka haju kuvottaa. ää ''

... en haluu kertoo täs mitää siitä leikkauksesta koska täs oli varmaa jo iha tarpeeks . tää käsiki haisee ihan sairaalalta ja mua votuttaa. mun toinen käsi - se missä oli tiputus - on ihan sininen koska mun kämmenet tai nää kohtat ja jalkaterätki on tosi laihat jotenki muuhu vartaloonverrattuna nii nää on tosi arat, jote tää toinen käsi on ihan sinine  ja tosi arka siitä kohtaa missä se kammottavan iso neula oli monta tuntia. Ja voitte kuvitella kuinka vitun kipee tää leikattu käsi on.

PS. en suosittele happilaitteita, niistä tulee kurkku kipeeks ja kuivaks..
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger