Year 2010

01: mulla oli karseen väriset hiukset ja ylipitkä ottatukka, tykkäsin välillä pitää ruudullista juhlamekkoo, kävin paljon kierrätyskeskuksessa, ernuilin paljo, pidin julkisilla paikoilla nörttilaseja, rakastin H&M poikien t-paitoja, en tienny valokuvauksesta yhtään mitään, ostin nyrkkirauta -kaulakorun, mua sanottiin Urho Kekkoseks ja rakastin yli kaiken Twilightia.< 02: näin paljo Emiliaa, hankin toiset nörttilasit, sain timanttikorun, olin tosi rawwr, kävin taas usein kierrätyskeskuksessa, sain silmälasit joilla en nykyää enää nää oikeestaa mitää, olin tyttömäisempi kun vuosiin, mulla oli yhä hirveen väriset hiukset, käytin paljo spraylakkavärejä, vihasin mun tuulitakkia, tein ekan Q&A-postauksen ja ostin siskon kans puoliks Hello Kitty -korvaläpät.
03: rakastuin taas jiirockkiin, pidin etuhiuksia silmällä, tykkäsin leopardi-kuviosta, sain 'nahka'takin, ostin kämäsen hiuslisäkkeen, piirsin paljon, aloin kuvaamaan vähän enemmän, tykkäsin jollainlailla gyaru-tyylistä, olin ihan liian tyttömäinen ollakseni minä, kuljetin äiskän kameraa salaa joka paikkaan, lauloin Aromaa jossain videossa, kuljeskeltiin Ellan kans joka viikko kylällä ja en päässykkää Essin, Emman ja Nitan kans Seinäjoelle.

04: omistin maailman lyhyimmän ottatukan ja vieläkin ruman väriset hiukset, rakennettiin koulussa jotain keskiajan linnoja ja meillä oli paras ja mua haastateltiin siks lehteen, alko tulee lämmin, rakastin jalkapalloa ja pelasin sitä koko ajan, olin hieman sporttinen vaatteistakin, oltiin tutustumas yläasteella, olin naamiaisissa kigurumi päällä, tykkäsin violetista, lintsasin ekaa kertaa (pelasin jalkapalloo koko tunnin...), mulla oli paljo kavereita, olin yheksännessä leikkauksessa ja opin vihaamaan happilaitetta. 05: sain mustat Converset, värjäsin vihdoinkin hiukset yksvärisiksi, oltiin Lontoossa, tykkäsin vaaleanpunasesta, rakastin säätä, istuin usein laiturilla, taivaalla oli tuhkaa, oltiin Vaasassa jalkapalloturnauksessa, söin toista kertaa RAXissä, opettelin valokuvaamaan sen minkä äitin kameralla pystyin, pesäpallosta tuli tärkee laji, oltiin pesäpalloturnauksessa, en päässy koripalloturnaukseen ku olin Lontoossa, silmälasit jäi hotellihuoneen sänkyyn ja just ku oltiin lähös bussilla lentokentälle yöllä viiden aikaan, juoksin hakemaan ne, juhlin mun ja Robert Pattinsonin yhteistä synttäripäivää suklaamuffinsseilla ja olin laihtunu neljä kiloa. 06: Suomessa oli kaameet helteet, koulu loppu, olin hymytyttö, olin luokan priimus ja sain 50e, ostin rahoilla SkullCandyt, valvoin koko yön juhannuksena, ostin miesten olkilätsän, olin viikon Vaasassa kuten joka kesä, otin kaks korvisreikää lisää, kuvailin paljon, ostin gameboylle uusia pelejä, käytin iskän takkia, uin paljon ja kävin kattomassa Epäilyksen ensi-illassa.
07: uin monta tuntia päivässä ja monta kertaa päivässä, nukuin ja olin päivät samoilla päällysvaatteilla, oli jees olla siskon kans kahestaan monta viikkoo kotona, sukeltelin pään halkeemiseen asti joka päivä, ostin yhen mun lemppari kirjoista kun se tuli myyntiin, aina ku sukelsin käytin uimalaseja ja tutkin järven pohjaa, kuvasin yhä enemmän, näin Pinjan, Iinan, Emman ja Essin, kesäsestä luonnosta tuli rakkaus, aina ku uin ajattelin olevani Poseidonin valtakunnassa jossa se suojelis mua ihan varmasti (aattelen nii kyl vieläki...), mua sanottiin usein pojaks, tein formspringin, pelailin jalkapalloo ja olin läkähtyä kuumuuteen.
08: käytiin asuntoautolla Muumimaassa ja Särkänniemessä, käytiin kattomas Pitkä Kuuma Kesä -konsertti, mulla oli pisimmät kynnet mitä mulla on ollu, äitiki alko kutsua mua taas poikamaiseks, ostin miesten uimashortsit, halasin muumipeikkoa, hemulia ja nipsua, alotin jonku ihme haasteen blogissa, tein Q&A part kakkosen, luin paljon spiderman lehtiä, koulu alko, äiti osti mulle superman sateenvarjon, remontoitiin mun ja Emmin huone, nauroin kaikille hauskoille kuville, kuvasin päivittäin, halusin vaihtaa luokkaa, blogitekstit oli tosi sekavia ja mun blogilla oli korkeintaan yks kunnon lukija.
09: tykkäsin muokata kuvia 'old photo'iksi, rakastuin sotkuisiin nutturoihin, käytin pääkallopaitoja, tykästyin flanellipaitoihin, vaalensin hiuksia, blogissa kuvat oli isoja ja pieniä ja isoja ja pieniä, jotkut anonyymit suuttu mulle, halusin kosketusnäytön, lauloin koko ajan Camp Rock ykkösen ja kakkosen lauluja,  kuvaamista...nöräämistä...dataamista...lukemista...kuvaamista...juoksentelua...hyppimistä...itkemistä...tuskaa...kyyneliä ...vihaa...anteeksi pyyntöjä...anteeksi antoja... halauksia...ikävää...opettamista...kuvaamista...tekstailua...rakastamista mitä tää sitten tarkoittaakaan, odotin jo hirveesti hp7'kaa, pukeuduin noidaks, luin twilightin englanniks, rakastuin totaalisesti pirates of the caribbeaneihin, luin eniten koko elämäni aikana, tulin hulluksi Harry Potter seiskasta (tai siis sen odottamisesta), mulla oli alle kuuskyt lukijaa ja inhosin ja rakastin Loganin lisäkkeitä.

10: käytin koko ajan flanellipaitoja, kuvaamisesta tuli päivittäinen harrastus, käytiin Tampereella, ostin kaikkea yli varojen, tulin varmaksi Rpattzin ja KStewin seurustelusta, pidin aina hiuksia nutturalla, piirsin joka päivä käsiin, luin vieläkin suunnattomia määriä kirjoja viikossa, mua koulukiustattiin Harry Potterin takia, koulukuva meni perseelleen, aloin kuuntelemaan Lifehousea, äiti tilas mulle taas Suosikin, luin taas koko HP sarjan, ensilumet sato, käytin joka päivä Haltin tuulitakkia, ostin vihdoin oman kameran, kuuntelin päivittäin All Time Lowta ja Harry Potterista tuli taas elämäni tärkein asia. 

11: aloin vetää etuhiukset kokonaan sivuun, en enää jaksanu suoristaa hiuksia niin täydellisesti ja täsmällisesti ku ennen, käytiin vihdoin kattoos HP7, sain Rohkelikko huivin, tykkäsin pörrösestä ja huolittelemattomasta tukasta, ostin uuden puhelimen, voitin piirrustuskilpailun, HP7 Movie Still'sejen kattomisesta tuli pakkomielle, oli pakko jättää lenkkeileminen pakkasen takii, blogi täytti vuoden, lopetin silmälasejen käytön ku ne ei enää auttanu yhtää, olin 104% twilight omistautunut, aloin lukee Dan Brownin kirjoja ja blogilla oli yli 70 lukijaa. 12: vanhoista luokkalaisista tuli yhä tärkeempiä, luokkalaiset sano mua jätkäks, koulussa piirreltiin liiduilla toisiinsa, aloin olee yhä enemmän poikien kans ainoona tyttönä, kattelin vähintään 5 elokuvaa per viikonloppu, blogi sai paljon lisää lukijoita, olin joka päivä villasukilla, todistuksesta tuli ihan jees, koulu loppu, heräsin joskus kaheksalta että sain kuvata aamuauringossa, aloin päivittelemään useemmin, oli jees joulu, sain 175e siitä piirrustuskilpailusta ja musta tehtiin siks lehtijuttu, olin mun vanhan koulun joulujuhlassa, tuli ikävä Michael Jacksonia, puoli vuotta kestäny karkkilakko loppu, värjäsin hiukset suklaanruskeiks, ikävöin Lontooseen, ikävöin kesää ja opin rakastamaan omaa luokkaani. (muistot on tarkoituksella turhiä löpinöitä, ja niiden on tarkoitus muistuttaa pienistä ja ihanista asioista vuoden varrelta) Kiitos kaikille tästä vuodesta, varsinkin rakkaille lukijoille ! Hyvää uutta vuotta 2011 ! puss
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger