kesävideoooo

VIDEO! haha mulla on maailman paskin säkä täs videoiden tekemises; joko mulla ei oo mikki päällä, en muista laittaa videoo kuvaamaan, poistan vahingos videon, mun muokkausohjelmat kusee yms. tai nyt tälläkertaa ladattuani uuden ohjelman; tohon tulee ekan minuutin ajaks tommonen leima XD ei hitto! Joten koittakaa ignooorata se, en nimittäin jaksanu tehä uutta ku oon väkertäny tota varmaan kolme tuntia! Sain muute muutettuu värikylläisyyksii ja semmosii jote tää ei oo ny mikää perus mooviemaker vidio ! Video feilaa mutta kuittakaa ny jotai saada irti :----) ps. toi alkukuva XDXD pps. tää oikeesti feilaa ja meillä ei oo mitää asiaa tos, mutta öö tos selitän yhes kohas et mulla on synttärit nii sitte se ku alan selittää et maria ja ella tulee keskustaa ja sillee niii selitän siinäki vielä synttäreistä :-D ettei se aihe pompi iha nii paljo ku luulette. Kuvattiin nimittäi ainaki puol tuntii pitkä video joten piti karsii paljo pätkii keskustelusta pois jote tää ny on vähä tämmöne...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger