MIKAEL GRANLUND VALTAA FACEBOOKIN

vaikee löytää seinää jolla ei lukis jota mikestä tai sen ilmaveivistä. Okei  mä kattelin eilen Marian kaa yhteensä varmaan viis tuntia IHAN FINAALISSA sivustoo ja puolet siitä, tai ehkä kolme neljäsosaa oli Granlundin haastatteluja ja sen kuvan tölläystä...... se on vaa nii huippu etten usko et se on suomalaine, se on joku ihmisten yläpuolel oleva... se on tyylii joku jumala... (Maria ei se vieläkää oo mun mielestä mikää kovi hyvännäköne, vaik onki parhaimma näköne muihi leijonii verrattuna.....) mut oikeesti, mä luulin et mä oon aina rakastanu jääkiekkoo, mut nyt ootan illan peliä ku kuuta nousevaa, ja tuntuu et Suomel ois kerranki mahikset voittoon... niillä on Mikke. Mut se on 50:50. Toinen sijaki on hyvä. Mut eiks Selänne joskus sanonu, et pronssi voitetaa, mut hopee hävitää.. jote hopee on aina tavallaa pettymys. Mut Ruotsille ei saa hävitä !! Mä ainaki liputan Suomi sun puolesta loppuun asti

P5131076
P5131095
P5141115

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger