130 lukijaa juhlapostaus-äänestys !

no anteeks oon ellalla ja oli pakko saada tähä ees joku kuva joten kuva fromm weheartit
mulla on tullu tossa tovi sitten 130 lukijaa täyteen, jipii, oon siitä enemmän kiitollinen ku kukaa voi tietää ! kiitoskiitoskiitos rakkaat lukijat, ootte parhaita. Joo, mutta mun asiana ei ollu ylistää teitä yksistään tässä postauksessa, vaan mulla on teille tehtävä teidän suuren määrän kunniaks !
oon jo kauan miettiny et jos tekisin jotain kysymyspostauksen tapaista ? Mut sitte mieleeni tuli, et jos nyt ku sain ton uuden kamerani nii tekisin kuva postauksen, eli ehottelette mitä kuvaisin ja sitä rataa ( kuva hampaistasi, kuva lemmikistäsi.. ) mullahan on jääny semmonen tekemättä joskus, joten ottaisin sen edellisen kerran ehotukset mukaan nii tulis paaaljon kuvattavaa !
mutta siis, kysymykset & vastaukset -postaus vai kuvapostaus ? mulle jotain tekemistä juhannuksen jälkeen :-) vai teenkö kenties molemmat ? Vastailkaa bliiiis paljon nii tiedän tarkasti mielipiteenne :-) sivupalkissa on kans äänestyspalkki mut vastailkaas kommenttiboxiinki :-) luv u.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger