KOULU LOPPU !!! ♥

ette varmaa tienny et koulu loppu haha joo, oon taas vaihteen vuoks ihan kixeis.... ihanaa ei koulua ei mitään ei tarvii herätä aikasin. Rakkaus. Mun on ny pakko postailla nää kevätjuhlakuvat vaikka mulla on ihan sikana kuvia postailematta ! Mm. Helsinki-kuvat, Tampere-kuvat + eiliset yökyläily-kuvat.. mut ne ny ei oo nii ajankohtasia ku koulun loppuminen ! Miettikää ny jos täs ens viikol postailisin todistusta joo hehe. No asiaan;
tänää oli siis kevätjuhla, joka ny oli vaa semmone pienimuotone, pari musaesitystä ja pari puhetta. Todistukset jaettii omis luokis mut stipendit koko koulun kans. Mä sain seiskaluokan parhaan keskiarvon (aika huono taso, jos mun keskiarvo oli paras o____o) stipendin, jonka arvo oli 125e ! Ihan liikaa, mut kamerasäästöön menee.
Todistukseni oli siis tällainen;

käyttäytyminen - 9   
äidinkieli ja kirjallisuus - 9
ruotsin kieli B1 - 10
englannin kieli A1 - 10
uskonto -10
historia - 10
matematiikka - 9
fysiikka kemia - 10
biologia - 9
maantieto - 9
liikunta - 9
terveystieto - 10
musiikki - 9
kuvataide - 10
kotitalous - 10
tekstiilityö - 9


joo ja mä rukoilen ettette tuu HIKKE tai NIPOttelemaan koska oon saanu siitä elämäni aikana ihan tarpeeks. Tää ny sattuu olemaan mun taso ja sillä selvä ja mulla tosiaan on muutakin elämäää kun koulu, niinkun paras ala-asteen opettajani ihanasti sanoi tänään kun käväsin ala-asteella;
''sen huomaa ettet sää yritä sillee et se ois maailman tärkein asia joku hyvä keskiarvo, etkä sää oo ikinä suuremmin panostanu siihen hyvään koulumenestykseen, joillekki se vaa tulee mut antaa tulla vaa ''
on se kiva et joku ymmärtää :--)

P6034079-tile
P6034109
P6034088-tile
P6034141-tile
P6034162-tile
P6034143-tile
P6034149
muttajoo ei mulla ny oikee tästä koulun loppumisesta muutaku et 
IHANAA KESÄLOMAA JA OTTAKAA NY SIITÄ HELVETTI KAIKKI IRTI !

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger