random + transformers 3 soundtrack ♥


täs ny ois tämmönen random kysely, jonka jokasen kohdan välissä löytyy biisi Transformers kolmosen, eli dark of the moonin soundtrackilta, joka on epäilyksen -soundtrackin jälkeen paras soundtrackki ! Rakastan oikeesti ! Lisäks tyyliin jokanen bändi tolta levyltä kuuluu mun lempibändeihin, mm. paramore, linkin park, MCR, black veil brides ja goo goo dolls. Täytyypä alkaa kattella, josko tätä myytäis jossaki tulevaisuudessa Nonii enjoyyyy, oon btw ny siel hesas nii tää on ajotettu :-) ps. ootan tota leffaa ihan sikana !! vituttaa vaa ku megan fox ei oo siin :(


Kymmenen asiaa joita vihaat yli kaiken

esim.
1. rasistiset, joista eniten homovastaiset, transuvastaiset, ihonvärin perusteella tuomitsevat ja uskonnon perusteella tuomitsevat.
2. matkijoita ! Tai siis onha se siis ihan sallittavaa ja ihan inhimillistä että ostaa sellasen paidan ku kaverilla ku oli nii hieno, tai muute vaa ottaa vaikutteita netistä tai muilta ihmisiltä. Mut sellanen niiiin läpinäkyvä joka ikisen asian baittaaminen käy niin hermoille... sitä on sattunu jo siis ainaki viiden ihmisen kohalla. Huoh.
3. semmosia ihmisiä, jotka luulee tietävänsä kaiken, ja väittää tyylii viimesinpään hengen vetoonsa jostain asiasta, josta ei voi millään tietää onko asia totta vai ei. 
4. turkistarhaus, eläinrääkkäys, koiratappelut yms.
5. semmosia ihmisiä joilla on paljo rahaa tai ne on rikkaasta perheestä - ne saa järkkärin ja sit ne ei viitti ees yrittää kuvata sillä nii et ei tulis niitä paskoja kuvia. En todellakaan yleistä enkä väitä et ite oisin jotenki hyväki kuvaamaan, mut semmosii ihmisii on, jotka ottaa järkkärillä kuvia ja ne on iha paskoja ja heilahtaneita... :D
6. maksalaatikkoa! Hyi vittu.
7. kaikkea rikollista, varsinkin raiskauksia ja pedofiilejä.
8. mun vartaloa...
9. epäluulosia ja ahdasmielisiä ihmisiä.
10. selkäänpuukottajia !




linkin park - iridescent

Yhdeksän asiaa jotka ovat ominaisia sinulle/luonteellesi

1. jos tiiän jonku hyvän leffan tai kirjan, saatan kattoo ja lukee sen monia kymmeniä kertoja. Esim twilightin oon kattonu liiottelematta yli 70 kertaa :-)
2. tuun paljon paremmin toimeen poikien kans ku tyttöjen.
3. oon hirveen ujo joissain tilanteissa, enkä uskalla tutustua juurikaan tuntemattomiin, muutaku netissä. Mutta rakastan random ihmisiä, jotka haluu tutustua muhun, sillon munki on helpompi puhua niille, ku tiiän et ne ei aattele et oon ihan pelle.
4. mut toisaalta, jos oon tutussa porukassa, oon porukan ääni. Huudan ja sekoilen tosi usein ja mua saa usein käskee olla vähä hiljempaa.
5. en tykkää miettiä tulevaisuutta, enkä tykkää myöskään ihmisistä jotka miettii sitä. Eläkää ku vielä voitte ja tässä ja nyt.
6. saatan olla aika hirvee, jos joku ihminen josta en tykkää yhtää, alkaa vaikka kuuntelemaan samaa musiikkia ku mä tai lukemaan samaa kirjaa ku mä. Oon hirveen omistushalunen sellasia asioita kohtaan, jotka on mulle hirmu tärkeitä.
7. en voi käsittää ihmisiä, joille on joku ongelma et lähin kauppa mulle, mistä sais maitoo, on yli kymmenen kilometrin päässä. Lähin kauppa mistä saa vaatteita onki sitte jo yli 30km päässä. Ja seki on s-market. Mä oon kasvanu maalla ja oon ylpee siitä et oon varttunu täälä. Ois vaikee kuvitella elämää, jossa en näkis järvee tossa pihalla joka aamu tai tota metsää tossa takana. Tai elämää jossa ei sais juoksennella pelloilla purkamas paineita. Täälä jotenki vaan kasvaa luonnon kans yhteen.
8. muistan kaiken tosi helposti, vaikka en ees yrittäis. Tai siis ku koulus luetaan vaikka hissassa jtn kappaletta ja seuraavalla kerralla kysellään siitä, nii muistan helposti ihan kaiken. Mun muisti varmaan konkretisoituu mun todistuksessa, jonka keskiarvo oli siis 9,5... mä en oo panostanu siihe, mun muisti on vaan hyvä, eikä mun tarvii lukee kokeeseen ku kerran ja saan siitä keposesti 10.
9. mä saatan syödä viikon ku joku anorektikko; ei aamupalaa, ei välipalaa, vähä ruokaa, ei iltapalaa. Seuraavalla viikolla syön normaaliaki enemmän. En vaan saa aikaan 'balanccia'




paramore - monster

Kahdeksan tapaa valloittaa sinut ja sydämesi

1. olemalla aidosti oma ittensä
2. välittämällä ja olemalla oikeesti kiinnostunu
3. pikkuasioilla, hymyilemällä ja katsomalla silmiin...
4. ... pienillä yllätyksillä, muumitikkari kaupasta ois jo ihana.
5. olemalla välittämättä siitä miltä mä näytän ja muutenki kattomalla ihmisiä sieluun eikä ulkonäköön.
6. sikahyvä huumorintaju on pakko olla, muuten en tuu toimee yleesäkää ihmisten kans. 
7. pitää muutenki olla semmone rento ja letkee, eikä mikää tiukkapipo.
8. no tietty vois se ulkonäköpuoliki olla ihan jeeeeeeeeees.




my chemical romance - the only hope for me is you

Seitsemän asiaa joita toivot tällä hetkellä

1. et saisin sen järkkärin !
2. haluisin myös lipun ruisrockkiin perjantaille..
3. ja miljoonarockkiinki !
4. ihanan kesäloman.
5. rahaaaaaaaaaaaaaaaaa
6. vaatteitaaaaaaaaaa
7. lovelovelove, eli elokuvia ! :D



taking back sunday - faith (when i let you down)

Kuusi asiaa mitä teet ensimmäisenä kun heräät

1. sammutan herätyskellon
2. käyn veskis hehee
3. syön jtn aamupalaa, usein vaa kaakaon.
4. pesen hampit ja laitan hiukset; pörrötän vaa johonki suuntaan tai vedän sen sotkunutturalle, saatan lisätä lakkaa. Tykkään enite mu hiuksist harjaamattomina, tuuheina ja sotkusina :D
5. puen vaatteet
6. otan ehkä muutaman kuvan jostai korusta tms.




staind - the bottom

Viisi ihmistä ketkä tietävät eniten murheistasi

1. ella
2. maria
3. tiina
4. maria....
5. ...ella




art of dying - get thru this

Neljä asiaa joista olet riippuvainen

1. tietokone, telkkari ja kaikki elektroniikka vempeleet.
2. ihmiset
3. bloggaus
4. kuvaus




goo goo dolls - all that you are 


Kolme lempivaatettasi

1. flanellipaidat
2. boyfriend-jeans
3. superman t-paita


...
theory of a deadman – head above water (ei ollu youtubessa..)

black veil brides - set the world on fire (tätäkään ei ollu youtubes ku tämmönen pikkupätkä..)


Kaksi asiaa mitä pelkäät

1. kipua
2. sairaaloita



skillet - alive & aweke (the quickening)

Yksi tunnustus
- an cafe oli joskus yks mun lempibändeistä :D N Y A P P Y ~ ♩ 


mastodon - just got paid

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger