perhaps i'm just me

kommenttiboxiin oli tullu kasa kommentteja axen ostosta ja kysymyksii mun seksuaalisesta suuntautumisesta.. olin sillee wtf :--D säikähdin ja kerkesin poistaakki kyseisen postauksen. En millää haluis välittää tommosista, mut taidanpa silti välittää. Ensinnäki teen sen selväks et oon ehdottomasti 100% hetero, toiseks, en tajuu mikä haloo siitä et ostin jtn axeeee :--DDd siis no öö tääl aika monekki käyttää sitä enkä tarkota nyt poikii/miehii. Siis käyttäähä tytöt poikie vaatteitaki ? ja jotkut jopa miesten boxereita nii onks se ny kauheeta että tyttö ostaa sit miehille tarkotettuu dödöö, joka on kyl iha hajultaa sielt miedoimmast pääst hehee joo, jos joku nyt sitte sattuu luokittelee mut lesboks (ja siis mulla ei oo todellakaa mitää lesboi vastaa jne, mut en kyl ite oo) tai ihan pimahtaneeks juntiks nii jaa, minkäs teet mä oon mikä oon. Ja sori viel ku menin poistaa sen postauksen, se oli vaa aikamoine kolahdus, ku muutenkaa mun itsetunto ei oo mikää maailman korkein. Ja sori siitäki et nyt ruikutan tässä, mut halusin vaa tehä pari asiaa selväxxx...
täs viel jottai kuvii siel lomareissult, huomenna parempaa postausta..öö nää kuvat on sit jtn tekotaiteellisia :DD

DSC_0595
DSC_0674
DSC_0633
DSC_0606
DSC_0659
DSC_0625
DSC_0634
DSC_0670
DSC_0641
DSC_0648
DSC_0651
DSC_0655
DSC_0642
DSC_0640
DSC_0665
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger