search and destroy

jostain sain taas hirveet 30seconds to mars vibat... oon kuunnellu this is war levyy varmaa kakskyt kertaa putkeen, joo... closer to the edge / this is war / night of the hunter
a3
a5
a7
a4
a8
b1
b7
b5
b4
b3
b6

alimmasta kuvasta varmaan jotkut fiksuimmat huomas et oon leikkuuttanu vähä hiuksii :--) nää on iha jebat, mulla meni hermot siihe äklöön etuhiuksihärpäkkeeseen joka oli kyl aika pitkä mut ei pysyny korvan takana... oli tarkotus kasvattaa joka puolelt yhtä pitkät hiukset, eli etuhiukset pois, mut en oo kauhee kärsivälline u see. Etuhiuksii ny periaattees vaa leikattii ja vähä latvoi ja sillee.. Onha nää iha jebat ehkä etarit on vähä liia lyhyet mut eiköhä ne koulun alkuu mennes kasva :D en nimittäi kouluaamuisi jaksa laittaa hiuksii D:
joo-o no mitäs mä ny oon täs lähiaikona tehny mm.. no perjantaina olin siis siel rysköillä, jonka jälkee reetta tuli meille yöks, se lähti ny vasta tänään, eli se oli kaks yötä. Eilen oli lagituspäivä, illalla kyllä tuli kauheesti äitin ja iskän kavereita saunomaa meille + ella, joka seki on kyl yksien mun vanhempien kavereiden lapsi jee, saunan jälkee syötii toi mun tekemä hieno kakku joka tos näkyy kuvis. Yöllä katottii äitin, Emmin ja Reettan kans toi uus 127 tuntia -elokuva, jonka äiti just osti mulleee. Se paaaljo parempi ku odotin, mut se kohta ku se leikkaa kätesä oli kyl traumaattisin juttu mitä oon nähny, oikeesti, en oo varmaan ikinä nähny mitää noi kauheeta kohtaa elokuvis, ja oon kuiteki kattonu aika laajan skaalan k-18 elokuviakin.. james franco. ♥ 
Tänään oli lagituspäivä part. kakkonen, ollaan katottu kaikki pirates of the caribbeanit dvd-ltä ja nyt pitäis illalla viel kattoo toi nelonen finteeveestä.. Mut eka aattelin kattoo BlackSwanin :--) hitto tulipas muute romaani ! no en ookkaa pitkää aikaa kirjottanu kunnolla nii täs teille jotka jaksatte lukee :--) heihei
ps. miten ois jos palailisin huomenna kysymyspostauksen tai kuvapostauksen merkeissä ? Oisitteko jo huomenna redei laittaa ehotuksii, näättepäs sitte vasta kumpi on tulossa, mut molemmat lupaan pitää ! :--)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger