lets watch this city burn

mä haluun pois tästä kaupungista. Mä en jaksa kattoo enää noiden vittumaisten ihmisten naamoja. Mä vihaan niitä niin paljon enemmän ku ne koskaan mua. Voisin litistää kaikki paskat ihmiset yks kerralla, mut taidan olla liian hyvä ihminen, joten oon ku en välittäis. Mut rajansa on munki hermoilla. Varokaa vaa nartut, voi se nyrkki teijänki naamaa iskeytyä. Haluun et yläaste loppuu, ja voisin mennä Vaasaan lukioo. Sais kattella viikot vähä eri naamoja ku nytte. Tietty tänne jäis tosi iso joukko mulle rakkaita ihmisiä, mut Suomi on pieni maa ja viikonloput on keksitty. Kaikista eniten haluisin pois kuitenki siks, että en pysty kattoo tota yhtä silmiin hetkeekää, niin ettei mun sisälmykset kuolis kivusta ja aina uudelleen tajuan et se on jotain, mitä oon aina halunnu, mut en voi koskaan saada. And the secret I'll never tell.
P.S I love you <3

DSC_0865-horz
DSC_0856
DSC_0894
DSC_0906
DSC_0940
DSC_0938
DSC_0900-horz
DSC_0860
kamera käväs mun kans koulussa.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger