ei mennä naimisiin ei nyt

ei koskaan eikö niin ei tehdä tästä vaikeaa. Oltais niinkun tähän asti keittiössä luontevasti kuunneltaisiin Popedaa. Tyhmä biisi, soi päässä.

DSC_0522
DSC_0540
DSC_0511
DSC_0531
DSC_0548
DSC_0518
DSC_0546
DSC_0552
DSC_0580
DSC_0571
DSC_0504
DSC_0554
DSC_0538-horz
DSC_0555
DSC_0512
DSC_0578
DSC_0565

asustin Ellalla päivät maanantaista keskiviikkoon, koska äiti ei ollu kotona nii menin sitte Ellalle et pääsin niitte kyytis aamul skolee. Ei siel mitää erikoisempaa, katottii telkkarii ja datailtii. Tiistaina oli yleisurheilu kisat ja sijotuin kuulassa kolmanneks. Eetu otti samana päivänä mun hupparin ja hinas sitä nurmikolla joten se on nyt vihree, samasesta syystä mun peukalon kynsi katkes ja Eetulle tuli varmaa kiva naarmu :--D Eilen tulin siis kotii, kävin lainaas Gossip Girl kirjoja kirjastosta ja oon lueskellu niitä ja kattonu samasen sarjan nelos tuottarii viel. Oon iha gossip girl fiilareis koko aja ! Ääh, inu lähti tänää Kreikkaa, miss u <3 Huomenna meen Reettalle Emmin ja Marian kans ja ollaa siel yötäki. Hauskaa tulee :-------)) lauantaina mennää sit näide ihmisten ja mun kummitätin kans kattoo Seinäjoelle Dance of the vampires -musikaali. Odotan innollaaaa ! Palaillaan, moross.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger