i see the light

DSC_0217
DSC_0208

Haaveissain kaikki nämä vuodet
Tornistain hiljaa katsoin
Näin mä vain pienen pilkahduksen maasta kauneuden
Ylläin nään kirkkaan tähtitaivaan
Viimeinkin kokea sen saan
Ymmärrän, et tännehän mä kuulun ainiaan

DSC_0078
DSC_0081

Valon kirkkaan viimein nään
Aivan kuin ois kaikki uutta
Valon kirkkaan viimein nään
Polku kaunis oottaa mua
Alle tähtisateen jään
katsomaan se ihanuutta

DSC_0263
DSC_0070

Kauan vain haaveen perään juoksin
Juoksin kai liian nopeaan
Milloinkaan huomannut mä silloin en kai maailmaa
Silmät nuo niin kuin tähtitaivas
Kirkastaa koko synkän maan
Tänne jään ja viereltään en lähde milloinkaan

DSC_0295
DSC_0192

Valon kirkkaan viimein nään
Aivan kuin ois kaikki uutta
Valon kirkkaan viimein nään
Polku kaunis oottaa mua
Alle tähtisateen jään
katsomaan se ihanuutta

DSC_0271
DSC_0278

Kaiken nään niin kuin uusin silmin
nyt kun katson sua
nyt kun katson sua

DSC_0321
DSC_0333

Olin Tiinalla Jennin kans yötä, käytii hakee kylältä vähä ensi syötävää ja juotavaa, sit katottii salkkarit ja syötii. Yheksält alettii kattoo leffaa nimelt Cry Baby, uuulalaaa Johnny Depp <3 Lagailtii, datailtii, puhuttii kaikkee saissee ja jonneiltii siinä sitte johonki viitee asti aamulla ja lopuks nukuttiinki vähä. Aamul leikittii Tossun kans barbeil, cuul, en ookkaa tehny sitä pitkää aikaa. Voi vitsi oli kyl kiva yö !! Ku tulin kotii nii oli pakko käydä vähä juoksees ku söin armottomasti sipsejä. Huomenna sitte Marian kans Seinäjoelle vähä shopshopshoppiing. Adioooooos amigooos.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger