i tought you said forever, over 'n' over

DSC_0514
DSC_0522
DSC_0536
DSC_0541
DSC_0545
DSC_0578
DSC_0554
DSC_0574
DSC_0581

Täällä mä kidun taas kotona yksikseni ja tuntuu niin paskalta. Niin moni asia on väärin. Ekakski, mun pitäis olla jossai ihan muualla ku täällä, mun pitäis olla halaamassa yhtä mun parhaimmist ystävist, koska se on just menettäny jonku joka oli sille tosi tärkee (ei sillä tavalla et se ois kuollu tai mtn..) toiseks, mulla on vieläki kuumetta ja tätä on ollu jo yli viikon, en saa henkee ilman mynthoneita ja ainaku nousen tästä sohvalta nii mua alkaa huippaa. Ja kaiken mahollisen paskan jälkeen, mulla on huomenna biologian koe jossa alue on hehtaarin kokonen ja mua kiinnostaa se ku kilo paskaa. Vittu. Sori ny vaa, angst. p.s. Näkyyks mun blogi CHROMEN käyttäjillä iha normaalisti, nimittäi ittelläni ei ainakaa näy chromella enää ollenkaa ja piti vaihtaa mozillaan.. p.p.s tein Joannalle ulkoasun ! Mitä tykkäätte =)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger