uusimpii juttui

true bloodin kolme ekaa tuottarii kirppikseltä, ihan mahtilöytö sanon minä ! maksoki vaa kympin kappale :--)
e (9)

spider-man tyynynliina. No anteeks aika paska kuva, mut oikeesti, voiko tyynynliinasta saada hyvää kuvaa ? Tääki tosiaa kirpparilta
e (14)

Harry Potter kansio kirppikselt
e (1)

sit kirpparilt vielä tämmöne vanha felicia -filmikamera, en tosiaa tiiä toimiiko, pitäis päästä näyttää jonnekki kameraliikkeeseen :))
e (3)

tässä kokonaisuudessaan kaikki mitä käteen jäi laivalta. Ruokaa ostin ofc enemmänki mut ne tuli syötyy matkal :P alempana tosiaa tarkemmi mitä ostin laivalta
DSC_0480

Hello Kitty -hajuvesikokoelma laivalta sielt kaupasta nimeltä Perfumes
DSC_0488
DSC_0490
DSC_0492

leffoja ! Sai iha sikahalvalla, mut miinusta on se kotelon puuttuminen... :( nää on laivalta siitä kaupast mis on ceedeet ja deeveedeet ja sillai.
DSC_0493

meikkivoidetta tommoses ihme putelis, mineraalipuuterii ja kosteuttavaa päivävoidetta, Perfumesista. Äiti vissiin tosiaa aattelee et mä voisin alkaa näitä muka käyttääkki joskus :D no kyl mä tota puuterii ja sillee, mut menee kyl hetki et opin käyttää ees tämmöttii meikkei XD !
DSC_0486-horz

CRY-BABYY ! ja kans tietty laivalt
DSC_0494

Salvador Dali -hajuvesi Perfumesista sekin
DSC_0496-horz

täs viel mässyt. Karkit säästän jouluks ku on se karkkilakko ;)
DSC_0498

Icepeakin collaripaita, tääki on kans kirppikselt
DSC_0508

tuubihuivi ginasta ja demi mulle tulee kestotilauksena
DSC_0500

ja viimesenä mut ei vähäisempänä:
DSC_0501

toiset converseni ! Oli alennukses kipkapis ja lähti halvalla joten piti tämmöset saada :--)) me likey ! Ei nyt mikää superhieno kuosi mut kyl tää on tosi kiva silti ja ei ollu muutakaa ku näitä ja normimustia enää ja nehä mul on jote näil mennää ! :)
DSC_0503
DSC_0504
DSC_0506

ja nyt alkaa kyl ankara säästämine, nimittäi mul on varmaa 20senttii lompakos.. fail ja oon äiteelle 20euroo velkaa ja tarviin kipeesti uusii objektiiveja ! Menee hermo toho 18-55mm perkele :D Uusin Miss Mix pitäis ostaa ku siin tulee ne Twilight julisteet, aaaa. Se on paras joka ostaa mulle sen <3 tänää muutes aamulla sukulaisii tuli meille ja nyt ne meni uimaa meijä muun perheen kans ja jäin yksin datailee ku tulin laival kipeeks jote ei kiitos mitää uimista. Telkkari ja facebook kyl huutaa mun nimeä ku niil on mua ikävä <3<3 ciaoooo !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger