kysymyksiä :---)

mulla on tällä hetkellä kauhee blogiahdistus. Oon rakastanu aina bloggaamista ja rakastan vieläki, mut mua ahdistaa mun postaukset ja ennenkaikkia noi kuvat. Kaikki on muokattu ihan sekavasti ja kaikki on iha semmosia sairaan värikkäitä ja niis ei oo mitää yhteistä piirrettä. Mun tekee mieli koko ajan poistella vanhoja ja uudempiaki postauksia, eikä sen pitäis olla niin. Mä haluisin löytää sen tietyn persoonallisen muokkaustyylin ja postailutyylin myös.. Haluan yhteläisen ja persoonallisen blogin mut tällähetkel tuntuu et muokkaukset on välillä vähä yliampuvia eikä niin luonnollisia ja joka postauksessa ainaki omasta mielestäni ihan erilaisia. Oon miettiny myös sitä, et jos rupeisin postailee vähä lyhyemmin tekstein ja ei niin yksityiskohtaisesti. Emmä tiiä. Ahistaa, joten auttakaaa mua !!


Miksi luet blogiani ?

Mitkä ovat blogini hyvät ja huonot puolet ?

Mitä parannettavaa blogissani on ? 

Minkä kouluarvosanan antaisit blogilleni?
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger