lempi kenkulit

DSC_0786
feikki''uggit'' keskiseltä ostettu tänä vuonna, vähä pienet koska kokoo 42 mut eipä haittaa ku ne on nii pehmoset nii ei paljo ala hiertää. Tykkään tosi paljo ja iha sikarennot ja vaikka tämmöset ny onki kaikilla vastaantulijoilla :D

DSC_0793
vanssit ! topsportista ostettu, sain viime keväänä synttärilahjaks. Maailman toisiks ihanimmat kengät, love ! koko näissä on 43.

DSC_0792
gladiaattorit, haha ehkä mun ekat ja vikat naisten juhlakengät ! nää on itseasias kokoo 43 ja en tajuu mite löysin tän kokoset naisten kengät ! Mut ainaki nää on erilaiset muihin kenkiini verrattuna ja ei ny niin kauhee naiselliset :D kuvittelee mut esim. korkkareilla, lol.

DSC_0790
pumat ! nää on niin aina mulla jalassa varsinki ku on tämmönen sää ku nyt on eli kauheeta loskaa ja vettä sataa ja lumet sulaa koko aja jnejne. Näistä ei mee vesi läpi yhtää ! Aiva sairaa mukavat jalassa. Nää oon ostanu joskus viime syksynä budget sportista, kokoo 43.

DSC_0800
toiset pumat ! saman malliset mut eri vuosimallia :D nää on siis ostettu reilu vuos ennenku noi ylläolevat mustat. Ei aivan yhtä kivat ja en tykkää kauheesti tosta valkosesta väristäkää mutta menee aina ku ei keksi mitä laittais jalkaa ja on just joku vesisade, koska näistäkää ei vesi hevillä mee läpi. Samaa kokoo ku edellisetki pumat.

DSC_0787
vanssit part. 2 ! nää oonki täälä blogissa esitelly lähiaikoina koska ovat ihan uudet, ihanat on vaikka en oo kerenny käyttäämään ku muutaman kerran lumilla, koska nyt on kauhee loska taas ja noista menee vesi ku noi on kangasta + en haluu niitä iha heti kauhee paskasiks. Koko taas se 43.

DSC_0795
converseeet ! siis mä _rakastan_ näitä kenkii. Mustat perus converset on maailman täydellisimmät kengät, forever. Noi kuviollisetki on kans tosi siistit, mut tykkään silti noista mustista iha sairaasti. Semmoset laivastonsiniset ois viel kans kivat ! Mustat alkaa käydä jo vähä räihnäsiks ja pieniks ku oon ne saanu puoltoist vuotta sitte ja ne on miesten kokoo 42. Kuviolliset on taas hirveen löysät ja näi ja ne on muistaakseni joku 43½ ? :D

DSC_0797
mun luottokengät ! since i was 10 ? oikeesti nää on ollu iha sairaan kauan mulla ja näillä on iha vitusti tunnearvoo koska oon kävelly näillä kaikkialle ! paramoren keikka oli varmaa se ikimuistosin, kauhee loska ja märkä maa siinä marraskuun aikaa ja meikäpoika vetelee näillä tennareilla joissa kantapäät on kokonaa irti, ei sukat kastunu ei ei !

DSC_0806
ah niin ihanat feikkireinot palvelevat minua aitoja reinoja odotellessa.

DSC_0807
mulla on itseasias kolmet erilaiset maiharit mut jostai syystä kuvasin vaa nää :D kai nää nyt on ne parhaat, en nimittäi ees kauheesti tykkää niist toisist.. nää on aitoo nahkaa ja tooosi kestävät ja kaikkee, ei oo tullu kyl kauheesti viime vuonna enää käytettyy.

DSC_0789
west coastit ! mun pienimmät kengät (isoimmat on lenkkarit ja sisäpelikengät kokoo 45) nimittäi nää on kokoo 41 ! silti nää on kyl miesten, mut nää on ostettu mulle vitosluokalla ja en tajuu mite nää mahtuu mulle vieläki on nimittäi aika paljo pienemmät ku muut kengät, magical.

joo ja tässä ei ollu sit todellakaa kaikki kengät, lempparit vaan. Tuski ketää kiinnostaa kaikki jostai crocseista sisäpelikenkiin ja nappiksiin. Joops, makaan täällä vieläki ihan kuolleena sohvan pohjalla med. mieheni Tieto Kone. Anteeks ku ei oo tullu pitkää aikaa kunnon postauksia (niinku mun elämäst ja mun naamast, lol) mut uskon et ketää ei kiinnosta mun sohvallamakoilu kuvina, naamasta puhumattakaan. Ymmärtäkää ystäväiset, saatte luvan tyytyä joulukalenteri postauksiin. Mut teinpä nyt tämmöse kenkäjutun ku on se kaua pitäny totetuttaa mut on ollu nii paljo muuta asiaa. Joo, mut eipä mitää hyvää itsenäisyyspäivää !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger