you'll be the one who saves me

DSC_0166 (2)-horz
DSC_0152 (2)
DSC_0065
DSC_0054
DSC_0189 (2)
DSC_0134 (2)
DSC_0150 (2)
DSC_0205
DSC_0132 (2)
DSC_0119
DSC_0051
DSC_0210
DSC_0107
DSC_0196

Viikonloppuna Maria ja Reetta tuli yöksii ja perusmeiningillä mentii. Eilen olin pitkästä aikaa maanantaina koulussa, oli normipäivä. Koulun jälkee menin abcille ja hengailin sielä Kuken, Jennin, Aatun, Nickyn (, Matiaksen) ja - jonku jonka nimee en muista - kanssa. Meni vähä lujaa ja näin. Tänään on tullu itkettyä aika paljo, et semmosii. Mitäs teille :) ?
EDIT // no siis se juttu miks itkettää on se, että se frendi josta oon kertonu ennenki, ni se joka issee kuoli.. nii todettii et se ois voinu selvitä, jos se ois saanu hoitoo saamiinsa kohtauksii, mut täältä peräkylän paska terveyskeskuksesta ei osattu lähettäää minnekkää kunnon sairaalaa tutkimuksii mahd. lääkkeit varte ja sanottii vaa et ei se mitää vaarallista oo !! SYDÄNINFARKTIKO EI OO VAARALLINE ?!?! ei vittu oikeesti, lääkäreihi luottamista ? Joten entiiä, olikse hoitovirhe vai ei ? Munmielestä oli, ja tuskin meen pitkää aikaan tän pikkucityn terveysarvauskeskuksee !
okei EDIT 2 // mä en missää nimes haluu väittää et lääkärit ois huonoi tai et ne ei tekis vaan työtään mut mulla on nii paljo paskoja kokemuksia tosta terveyskeskuksesta ja mua vaan vituttaa niin paljon ! Mä en oo henkilökohtasesti ikinä hyötyny tosta terveyskeskuksesta mitenkää ja aina on pitäny mennä keskussairaalaa 100km päähän ja sielä on aina tiedetty mikä vaivaa... Mua rassaa se frendin iskän kuolema niin paljon että ääää !! ei lääkäreiden syytteleminen sitä takasi tuo....
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger