it's okay to be gay

Mitä mieltä oisitte jos Suomi sais presidentikseen Pekka Haaviston ? Oisko se nyt niin _helvetin kauheeta jos se ois homo ? Oon herättäny koulussa ja facebookis paljo keskustelua sillä et puolustan Haavistoa, kun varmaa 80% meijänki koulusta ei hyväksy sen seksuaalista suuntautumista. Oikeesti ihmiset, homotkin on vaan ihmisä ! Ei se Haavisto Suomee seksuaalisuudellaan edustais, perkele. Haavisto on varmaa iha kelpo mies ja poliitikko ja ihan yhtä pätevä tehtäväänsä ku Niinistö, ja Niinistön kannallakin saa olla en sitä sano. Mutta mua nii vituttaa ihmiset, joiden mielestä Haaviston ainoo huono puoli on homous. Eli suomeks sanottuna mua vituttaa kaikki suunnilleen tän kaupungin miehet/pojat ja osa tytööstäki. Mua niin raivostutti ku ihmiset sanoo teevee haastatteluski vihaavasa homoja !! Eikö niinku mitää sivistystä vois hankkii ja pitää ajatukset ees ominaa ? Menee tähän suomalaisten ''avarakatseisuuteen'' joskus oikeesti vaan _niin hermo. Suomi ois mun mielestä loistava esimerkki suvaitsevuudesta alunperin naispresidentin ansiosta ja nyt vielä jos Suomen pressa edustais tämmöstä vähemmistöö. Jotkut maat ei välttämättä hyväksyis mut se on niiden ongelma, olkoot jotai kusipäitä sitte. Joo ja sitäki sanotaa et Haavisto ois paska ku se ei oo käyny armeijaa nii mite se osaa olla se armeijan ylipäällikkö tai joku muu vastaava. Yks kysymys KÄVIKÖ TARJA HALONEN ARMEIJAN :) ? Ei munkaa mielestä. Haavistosta pressa sanon minä, ottakaa kantaa :)
     Niin joo ja asiaan liittyen, en tykkää kyl luokittelusta mitenkää, miks pitää olla homo, bi tai hetero, ku oikeesti on vaan ihminen joka rakastuu toiseen ihmiseen, oli se sitte samaa tai eri sukupuolta. Jotkut vaan sattuu rakastumaan vastakkaiseen, jotkut samaan sukupuoleen, jotkut taas molempiin. Näin mun mielestä. Joooo tästä tuli aikamoine mielipiteiden purkaus -postaus, mutta joskus näinki :) kompatkaa ihmees mun mielipiteitä tai sanokaa omanne ! Mutta mun mielipide pysyy ainaki tämmösenä p-i-s-t-e.

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger