i go crazy, crazy, crazy for you baby

IMG_9660
IMG_9650
IMG_9646-tile
IMG_9658
capture-20120228-083925

siistein face evör ? ja joo hyi vittu mua ahdistaa noi mun omat kuvat koska toi takki on iha vitu jäätävä jätessäkki ja saa mut näyttää joltai kolmen tonnin norsulta. Hysa. Pointtina oli kuitenki se et eileen oltii issee ja siskojen kans laskettelees. Sen jälkee tein kanasalaattia ja möhjösin sitä ja kattoin siskon kans Avatarin pidennetyn version, voi vittu se leffa on vaan ihan huikee !! Mulla on ollu se dvd:llä siitä asti ku se tuli kauppoihi silloo muinoin, mut sain joululahjaks sen keräilijän version siskon kans nii katteltii siitä lisämateriaalii yömyöhään ja täytyy kyl sanoo et James Cameron on ehkä maailman huikein tyyppi pelkästää mielikuvitukseltaan + lisäks se ei oo semmone kusipäine vaan se puhuu Amazonin metsien puolesta ja kaikkee asdfgh, mun suurin idoli. Ja vittu pitää olla jotenki proooo et keksii kaks maailman menestyneintä leffaa ? Joo, eipä tästä sen enempää ku et arvostan Avataria viel 200 kertaa enemmän ku ennen, jos se on mahollista, koska oon aina pitäny sitä elokuvahistorian suurimpana edistysaskeleena, wwwwoou... Kaikkii varmaa kiinnosti paitsi Tommii ku se seurustelee vaan. Huomenna ois vissiin nokka kohti Tamperetta äiteen, mummun ja siskojen kans ja mennää Ideaparkkii ja Ikeaan, can't wait !! ps. arvonta
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger