shut up and dance

DSC_0182
DSC_0336
DSC_0198
DSC_0180
DSC_0173
DSC_0181
DSC_0184
DSC_0332
DSC_0347
DSC_0226
DSC_0322
DSC_0342
DSC_0331
DSC_0185
DSC_0167-horz

keskiviikkona oli ilsut ja siel oli iha perusmeininki: eka oli tosi jees ja nauratti, mut sit loppuillasta alkaa kaikki draama mikä ilsuis on aina ollu jonkillaine perinne. Ilsui ennen oli muutaman tunnin Kukell ja mentii sinne sit yhes. Eilinen oli aikalailla positiivinen päivä. Meillä oli kemiassa ihana sijainen, joka sai tyhmänki pään tajuamaan jotai koko aineesta. Liikuntatunnin jälkee mun liikkaope/luokanvalvoja alko jotai juttelee kahestaa mun kaa ja se sano vaa, et se ois huolissaa mun syömisestä. Olin sillee ''wtf'' sit se sano vaa jotai et oisin laihtunu iha sairaasti lähiaikoina ja näi, et oonks lopettanu syömise. Eheei, en suinkaa oo. Enkä kyl henkilökohtasesti oo ees huomannu laihtuneeni. Yritän vaa elää terveellisesti: liikuntaa maanantaista perjantaihi PALJON. Viikonloppuna lepoa. Herkut pois (varsinki sipsit, karkit, limsa), jotai leivonnaisia kyllä oon muutaman kerran syöny. Ehkä mun kroppa on tän seurauksena ömm kiinteytyny ? Toivottavasti, koska en haluu olla mikää pulla mun rippimekos :) oltii myös salilla Ellan kans pari tuntia ja sit mentii tunnin kävelylenkille keskustaan. Huonojaki puolia löyty, esim se, et vietettii jostai syystä mykkäkouluu poikien kans :(( toivottavasti ne leppyy joskus.. Ääähhähhhää, nyt aijon tilata Marialle syndelahjaa cdon.comista ja pari leffaaki ois katteltuna. Heippa<3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger