back to the start

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

mua on jännittäny tänään aika paljo. No jännitin ekanaki uskonnonkokeen palautusta, no sieltä tuli kuitenki 9½ jote ei mitenkää huonosti. Meillä oli myöski yhen koulun konsertin juontotreenit Sofian kans. (Me siis juonnetaan joku musiikki juttu keskiviikkona) Mulla ei oo mitää esiintymiskokemusta ja mua jännitti jo ne harjotuksetki aika paljo ku menin iha sekasi sanois ja kaikkee. Oli myös vuoden viimenen kitaratunti, ja en tiiä miks se jännitti. Mut hienosti meni vaikken ollu treenannu vikaa läksyäkää, koska oon harjotellu vaan yhtä biisiä jonka soitan sielä konsertis. Ja niin, mä laulanki sielä konsertissa. Voi helevetti, meen varmaa ihan lukkoon sielä !! Pelkään etten osaa juontaa luontevasti, ja et luen liian nopeesti mun repliikit.. ja et kusen soittamisen ja varsinki mun laulusoolon. Okeh, se on luultavasti vaan hyvä kokemus, ja auttaa hallittee jännitystä ! Mut jännittää kyl aika sairaasti.. Iik, oke, toivottakaa onnee mulle :DD ainii, yks päivän piristys oli, ku olin hölkkäilemäs ja kuuntelin mp3 soittimesta yhtä soittoo kaikkia biisejä, niin törmäsin taas mun kesäiseen lempparibändiin. Rakastan tätä bändiä todella ja voin vannoo osaavani sen kaikki biisit ulkoa. Tästä tulee vaan niin mieleen kesä ja aina ku kuuntelee tätä, niin fiilis kohoo sata astetta. I-H-A-N-A.

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger