shut up and dance

öö (70)
öö (158)
öö (81)
öö (142)
öö (141)
öö (64)öö (134)
öö (155)
öö (85)
öö (152)
öö (162)
öö (137)

mulla on ny aikamoine vitutus, joten ei oikee inspiroi kirjottaakkaa. Syynä siis tää: oon värjäilly hiuksia varmaa 8 tuntia. Ihan kotona täällä Marian kans. Taisin tehdä virheen sortuessani alennus blondausaineisiin ja niitä lätkin kolme päähäni ja tulos on ainaki 0 astetta vaaleempi ku alunperin. Ostin myös yhen ruskeen värin, koska meinasin jotain kaksväristä, mut enpä sitte saanukkaa ku juurikasvun pois. Sanonpaha vaa että en kyl värjää kotosalla enää ikinä, varsinkaa vaalemmalla. Tiiän et ois pitäny ostaa parempaa värii jossa on vahvempaa värinpoistoo tai jtn, mut oli mikä oli.. Voi vittu oon vaa nii kyllästyny näihi ruskeisiin !!! Oisko jollaki jotai kivoja hiusväri-ehotuksii tai sävyehdotuksia tai jotai vinkkejä hiuste värjäyksee ?? Iha mitä vaa. Oon nii kauhees inspiraation puuttees ettei toista. Äiti ei nimittäi maksa mua enää parturii...... ÄÄ.

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger