all the lonely people

DSC_0015DSC_0017DSC_0018DSC_0022DSC_0025DSC_0033DSC_0027DSC_0032

eile mummu ja pappa ja mun kummit anto mulle vähä lahjoja. Äitiki anto mulle ton auton (aika ihana, eiks vaa) ja arvakkaa mitä ? Äiti lupas antaa mulle sen satasen lahjaks. Mä oon supersuper kiitolline. Tais mykkäkoulu auttaa :--) väsäsin myös vähä uudenlaista ulkoasua. Mitä tykkäätte ? Parempi vai huonompi ku edellinen ? Ite tykkään, mut tykkäsin kyl edellisestäki. Ja voi vittu voi vituttaa ! En päässy teoriakoetta ekal läpi. Oon nolo ja hautaudun maan alle. Yhyy oli yks virhe liikaa. Vittu. Uusimaan perjantaina, katotaa mitä tulee. Ajotunti meni kyl hyvin, kyl mä ajaa osaan. En vaa jaksa perustaa noista teoriapaskoista. Onks joku muu kussu mopokortin kirjallisia ?
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger