sun and the wobbly hair

DSC_0687DSC_0294DSC_0272DSC_0198 DSC_0425DSC_0515DSC_0604 DSC_0406DSC_0089DSC_0327DSC_0704

oltiin siskon kans kuvailees pari tuntia tos aamulla, minkä jälkeen kameran muistikortti näytti 666. En tiedä huomasko kukaan, mutta oon muokannu kuvat ihan eri tavalla ku aina ennen. Oon joskus pari kertaa testaillu muokata käyrillä, mutta tähän mennessä oon lisänny vaan kirkkautta. Harjottelin niillä muokkaamista pari tuntia ja käytin sit tekniikkaa näihin kuviin. Mun mielestä näistä tuli ihan kivoja, joten aattelin et taidan siirtyä muokkaamaan jatkossaki näin. En laittanu läheskään kaikkiin mitään erikoistehosteita, pelkästään terävyyden ja sitte käyristä pari juttua ja tadaa. Ennen oon säätäny kirkkautta ja kontrastia varmaan puol vuotta ja heittäny viel pari erilaista tehostetta päälle. Tietysti pitää vielä opetella ja harjaannuttaa muokkaustapaa (varsinki noissa mustavalkosissa kuvissa), mutta toivottavasti suunta on ylöspäin. Oon toivottavasti muutenki kehittyny muokkaajana, ainaki mitä kattoo facebookin vanhoja kuvia nii meinaan oksentaa mun pixlr o-matic raiskauksille. Nykyään muokkailen vähän vähemmän, jotta itse kuva tulis esiin. Mitäs ootte mieltä näistä kuvista ? Onko mun muokkaustapa kehittyny parempaan suuntaan, verrattuna esim tähän kuvaan tai vaikka tähän postaukseen (... toivottavasti) ? Kertokaapa muutenki, mitä tykkäätte mun kuvista näin yleensä ! Ja laittakaapa kommenttia edelliseen postaukseen, kiitos !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger