vähä kuulumisia ja puhelinkuvia

8Uwr3k-horz
[1] muistitikkuja ja kortteja on kertyny ihan kivasti täs lähiaikoina. Pitäis varmaa riittää muistia pidemmälläki reissulla, jossei koneelle pääse. [2] joku kämänen asukuva kämäsestä asusta, joka sisälsi ginan farkut ja bandeaun, sekä hooämmän takin ja topin + vanssit. Jotenki perusko ? [3] nätti arskan lasku ja lämmin kesäilta. Ikävä kesälomaa. Rentoilua. Ei huolta huomisesta -fiilistä. Ikävä lämpöä.

0AZBTv-horz
[1] jalka täynnä rupia ja laastarin jälkiä. En tiiä mistä lie tulleet, tai no laastarinjäljet laastarista oisko. Noi ruvet ei parane ikinä ja ei vissii auta et revin ne aina uudestaa. [2] ostin viikonloppuna pari tazzaa ja hengasin sohvalla ja luin kirjaa. Täydellistä. Ei huolta huomisesta -fiiliksen hakuilua. Mut aina se koulu on eessä viikonlopu jälkeenki. [3] kuva mun rippijuhlista. Veera-serkku istuu taustalla. Ikävä Veeraa ja muita serkkuja Vaasassa. Ikävä Vaasaan. Ikävä riparille. Ikävä kaikkia ihmisiä sieltä. Onneks pian Megajatkis, näkee kaikkia jotka on mun taustakuvissa.

6OKehn-horz
[1] Meerin, Marian ja Emmin kans tos yks viikonloppu juotii EEÄSS, koska se on hyvää. [2] toinen kämänen kuva. Mun sininen Jansportin reppu on mahtava keksintö, ja todellaki hintansa väärti. Sinne mahtuu keposesti kaikki kuntosalikamat ja koulukirjat ja viel Potteri ja kaikkee muuta sälää. Plus toi väri !! [3] kuva tuolta Didin keikalta, jossa oltii tossa kesäloman lopulla.

2JTG5u-horz
[1] tarviiko ees sanoo mitään. Kaikki on jo kuultu. Ehkä jos vielä vähä kehuisin tota ihanaa reppua..? [2] ja toinen kuva rippijuhlista. [3] alotin tällä viikolla taas salilla käymisen (piti siis kaivaa noi treenihanskat jostai kaapin pohjalta), koska kesällä en yksinkertasesti voinu. Lähin kuntosali on 25km päässä sieltä missä asun, joten ei sinne kerenny missää vaiheessa kesää mua kukaan viemään. Nyt ku koulu on taas nii pääsen sopivasti koulusta päi salille, ku kouluki on kaukana, mut sinne on pakko mennä. Heh.

0xhJaX-horz
[1] <3 [2] sen tosiaan huomas ettei ollu käyny salilla kesän aikana. Nyt oon käyny maanantaina ja tiistaina salilla ja paikat on niin jumis ettei varmaa ikinä oo ollu näi kipeenä. Kyllä mä yritin vatsalihaksiaki ja punnerruksia kesän aikana vääntää, mut tietty ne suurimmaks osaks unohtu. Onneks sentää kävin lenkillä keskimääri 3 kertaa viikos. Musiikki on salilla iha must, koska siitä tulee se voima ja energia duunata hiki pääs. Ja noi mun mustat ellokselta tilatut kahen euron kuulokkeet palvelee yhä hyvin. Että ku huvittais urheilla paljo enemmänki, mutta kaikki muut urheilu mahollisuudet on kaukana keskustassa, paitsi lenkki ja omat treenit olkkarissa. Kattoo nyt, jos saisin kortin uudelle kuntosalille keskustaan, se ois tosi jees. Koska vanha on niin kämänen että melkeen tylsistyy sielä. Ja mä haluun hyvään kuntoon. Haluan haluan. [3] oon kattonu tässä joka ilta yhen tai pari jaksoo serranon perhettä, ja nyt on kiva serrano fiilis <3

kameran akku on ollu tyhjänä jo melkeen viikon. Ei oo yksinkertasesti ollu aikaa kuvata. Eikä paljo kuvattavaakaa. Koulu, kuntosali, pari jaksoo Serranon perhettä ja sit nukkuu aikasin, koska muuten oon kuolleena koulus. Siinäpä mainittavat asiat mun kuluneesta viikosta. Kyl mä tsemppaan kunha saan unirytmistä kiinni. Huomenna ois sitte Alavus Live Festival, jonne meen parin frendin kanssa ja kattoo ny kehen sielä törmää. Luultavasti koko alavuden nuoriso pyörii sielä, joten kivaa on kaippa tulos. Lauantaina ois sitte jokku bailut täälä meillä. Mökkikauden päättäjäiset = saunomista, hyvää ruokaa ja paljo porukkaa ! Seee yaaa !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger