snooooooooooow

ö (87)ö (168)
ö (61)ö (24)ö (50)ö (181)ö (95)ö (26)ö (192)ö (15)ö (60)ö (66)ö (153)ö (78)

Lunta sataa. Sataa. Sataa. Ja vieläki sataa. Sulaispa se pois, mä haluun et lunta tulis vasta jouluks. Maria tuli meille eilen ja ollaan nyt vaa katteltu Brokeback Mountain, Lumikki ja metsästäjä ja extemporee Disneyn piirretty Lumikki ! Nyt mulla on kuumetta ja kurkku halkeamispisteessä, kiitos mun ja Emmin kuvailujen tuola lumihangessa. Jotenki tykkään näistä kuvista, vaikka mun potkupuku kastu kivasti tossa lumessa ja olin ihan jääpalikkana näide ottamisen jälkee. Älkää kysykö noista aurinkolaseista :-). Tänään aattelin kattoo ehkä Taru Sormusten Herrasta -trilogian tai jotai. Tai ehkä katon Gleetä. En tiiä. Joo mutta morooooo !!! Tykkäättekste lumesta ?
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger