liikuntalörinää (-:

2012-11-17-1258-pola-tile

Niinkun taisin jotain aikasemmin vihjailla, niin käytiin ihanan Viivi serkun kans vähä reenailemas viime viikon lauantaina ! En muista kyllä koska ois kroppa vapissu treenin jälkee noin paljo. Ton ylläolevan teinipeilin ottamisessaki oli lieviä vaikeuksia ja piti pitää puhelimestaki kaksin käsin kiinni. Oltiin siis lähemmäs neljä tuntia Suomen isoimmas kuntokeskukses WSC:ssä Vaasassa ! Kuntokeskuksen kotisivuille pääset tästä. En voi yksinkertasesti sanoin kuvailla kuinka ihana ja _iso mesta se oli. Vuosikortin hinnasta puhumattakaan... Alavuden kuntolutran pikkupunttisali tuntuu niin pieneltä. Googlettakaa niin voitte saada jotain käsitystä tosta paikasta, mutta sen vaan sanon että oisin voinu jäädä asumaan tonne ja ois kyllä aika unelmaa treenailla tuola jos ja kun muutan Vaasaan. Viereisessä kuvassa maailman paras sämpylä ja kaakao från Veljekset Keskinen.

2012-11-17-1270-pola-tile

Wasa Sports Clubilla oli oikeestaan kaikille kuntosaliharrastajille jotain. Sielä oli ihku pinkki naisten puoli, jossa painot oli sitä luokkaa että oisin varmaa heitelly niitä itte laitteita mennen tullen. Ehkä ei iha, mut jotai sinne päin. Sielä reenas semmosia kalliisiin merkkivaatteisiin pukeutuneita langanlaihoja iphonen räppääjiä. Mitenkään yleistämättä. Muuten sitte salit oli semmosta perus hienoo ja erikoisia laitteita oli kans aika paljo ja tosi uutta ja näin. Erityisesti tykkäsin juoksumatoista ja crosstrainereista ('mun' kuntosalil on vaan yks juoksumatto ja seki vuodelt 2001?) joita oli varmaa 100 tuola. Nyrkkeilysäkit ja nää oli kans kivoi ja oi mä niin haluun nyrkkeilysäkin himaa !! Ja sit tunsin itteni niin kotoisaks ku löysin vanhan kunnon podaus puolen (jossa oli vaan miehiä, ja Viiviä pelotti), mutta yritin sivuuttaa sen osaston, koska suurin osa laitteista oli samoja mitä 'mun' kuntosalilla. Ja tottakai halusin kokeilla mahollisimman paljo kaikkii erilaisii laitteit.

2012-11-17-1267-pola-tile

Maailman ihanimman ja hikisimmän reenin jälkee löhöttiin Viivin kans hierontatuoleis about 30min ja sitte lähettiin kotia saunomaa, tekemään suklaamoussea ja kattomaan Holidayta <3

2012-11-21-1301-pola-tile

Tällä viikolla oon käyny maanantaina n.4km juoksulenkillä alkulämmittelyks ku oli nii nätti auringonpaiste. Sen jälkeen menin salille ja tein oikeestaan vaan käsiä ja niitä about 2h. Jotenki ajaudun aina tekee käsilihaksia, tykkään niiden tekemisestä vaa nii paljo nykyään ku on kädet vahvistunu. Yks mieski mua jo kehu mun käsistä ja käski mun alkaa treenaamaan leukoja. No way sanon minä :D. Keskiviikkona olin taas perinteiset kolme tuntia ja tein vähä sitä sun tätä, mutta pääasiassa taas käsiä, mutta yllättävän paljo myös vatsoja (ainaki siltä tuntuu!!). Tänään olin kaks tuntia salilla ja tein eka jalkoja melkeenpä tunnin ja sitte siirryin taas tuttuihin turvallisiin käsiin (pitäiskö antaa raukkojen levätä..?)

2012-11-21-1304-pola-tile

Mun rintalihakset on tällä hetkellä ihan mielettömän kipeet, koska oon tässä jo tasan viikon ajan tehny iltasin 20 miestenpunnerrusta + 10 naisten siihen päälle. Huomhuom, syyslomalla testasin tehä miestenpunnerruksia ja sain 3 ja se oli eka kerta ku sain enemmän ku 0. Nytki alotin tekee miestenpunnerruksia viiden sarjoissa, mutta tänään sain ekan kerran 20 putkeen. Niin happy !! Sovittiin Sofian kans et tehään joka ilta 20 miestenpunnerrusta, joten mun on pakko pitää kiinni tästä ku on frendi tekemäs kans. Koulussa tai salilla sitte kysellään ollaanko tehty :-D tässä tais olla viimmesimmät urheilut ja viikonloppu taitaaki mennä kokeisiin lukiessa ja hillumisessa. Oikeanpuolisessa kuvassa namnam ruokaa ja Aamunkoi englanniksi <3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger