joululahjuksia

DSC_0110
uudet kuulokkeet tarttin uudet kuulokkeet, koska vanhat hyvin palvelleet hajos lukuisista teippauksista huolimatta. Mä halusin värikkäät ja sainki tämmöset iiiihanat kiiltävät sinisenturkoosit ! Nyt kelpaa taas olla ku juokseminenki onnistuu helpommin ja kävelymatkat taittuu nopeemmin <3

DSC_0104
leffoja <3

DSC_0100
ilmaislippu gloriaan <3 rahaa ja lahjakortti !

DSC_0084
urheilutoppi jej, näitä oon kaipaillukki lisää !

DSC_0109
thomas sabo riipus sain kummeilta, ihana tommonen enkeli jolla on sydän kätösessään <3

DSC_0099
harry potter julistekirja oon hankkinu tän ittelleni joskus sillon ku tää ilmesty ja päätin heittää omaksi ilokseni tän pukinkonttiin... harmi vaan että sain kummeilta toisen samanlaisen :/

DSC_0001 (2)
koruja ja kasvonaamioita !

DSC_0103
muumimuki ja kuusenkoriste :-D

DSC_0111
olympoksen sankarit - merenjumalan poika tää on ollu kaupoissa jo jonkin aikaa, mutta kokeisiin lukeminen on riittänyt mulle lukemiseksi tällä syksyllä, joten päätin pyytää joululahjaksi säästäen omaa kukkaroa. En malta odottaa että pääsen lukemaan tota <3 + vähän jotain vaatteita

DSC_0086
kameran linssin puhdistus setti tulee kyl tarpeeseen, koska mun linssit on niinku pölysimpii ikinä :D eikä mul oo mitää suotimiakaa... vois ehkä hankkia.

DSC_0092
kosmetiikka mössöjä yms !

DSC_0093
leffoja ja true bloodin nelostuottari !

DSC_0085
hanskat maailman lämpösimmät ! Näil kelpaa kyl näin hemmetinmoisil pakkasil ja skoballa ajelles !

DSC_0098
kuntoilijan keitto kirja ja suklaat sopii hyvin samaan kuvaan.

DSC_0123
piitles -kirja käsialaa mauri kunnas, ihan huippuhieno

DSC_0113
sykemittari aiva mieletön juttu ! ja tää ei oo mikää viiden euron lelu, joten kelpaa tän kans reenailla !

DSC_0117
ja täs vielä neljä lahjaa joita arvostan kyl isosti, mut joista ei järin paljo iloa mulle ollu :D paketeissa oli siis kaks harry potter julistekirjaa ja true bloodin neloskautta. Music and lyrics leffa oli jo omasta takaa ja pyjamahousutki oli semisti vissii tarkotettu jollekki 7 vuotiaalle. 

a (7)
salama !! viimesenä mut ei todellakaan vähäisimpänä. Tää pelastaa mun hämärät talvi-illat ja kaikki pimeessäkuvailut muutenkin, huippuuuuu <3

+ mulle on tilattu kuntoplus lehti ja aitassa odottaa crosstrainer, jota en jaksanu purkaa pahvilaatikosta ja kuvauttaa. Crosstrainer on vähä niinku koko perheelle, mut aattelin kuitenki mainita ! Sitä onki odotettu <3

Tuliko sinne kivoi lahjoi (: ?
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger