kaheskymmenesseittemäskahettatoista

DSC_0145DSC_0214DSC_0160DSC_0053 DSC_0071-horzDSC_0128DSC_0188DSC_0171DSC_0065DSC_0152DSC_0068 DSC_0007-horzDSC_0066DSC_0155DSC_0049DSC_0119DSC_0218DSC_0089

Joululomailu on käynnissä, mut musta tuntuu etten oo oikeestaa tehny mitään. Joulupäivänä Maria tuli meille yöks. Me vaan löhöttiin ja katteltiin koko True Bloodin nelostuottari. Eilen haettiin Tiinan koira, Paavo, meille hoitoon pariks päiväks. Ollaan sen kans köllitty ja datailtu oikeen olan takaa. Siskojen kans ollaan pelattu meijän uutta Mario Karttia ja musta jotenki tuntuu et molemmat pikkusiskot päihittää mut siinä, vaik oon kyl treenannu Reettalla :-( Taisin syödä ruokaa viimmeks jouluaterialla, suklaan ja kahvin voimilla ollaan muuten eletty. Erityisesti kahvin, koska oon nukkunu koko joulun jälkee yhteensä ehkä 10h. Täl hetkel mulla on iha sairaan huono olo, ja mun aamulla syömä leipä meinaa tulla koko ajan ylös. Suklaata söin viimmeks eilen iltapäivällä, mutta mua ällöttää silti. Suklaan ja mun jälleennäkeminen ei tosiaankaa ollu niin ihana ku oisin kuvitellu; muutamasta ekasta palasta jo tuli kauheen huono olo ja vettä on pitäny juoda monta litraa että oon suklaitani saanu vähä syötyä. Hyviähä ne on, mut se fiilis niiden jälkee on ihan hassu... mulla on sairaan kylmä ja huono olo kaikin puolin. Tosi kiva olla kipeenä tällee lomalla. Mut eiku hyviä joululomia kaikille <3 Mä kulutan loppuloman varmaan särkylääkehuuruissa lueskellen mun uutta Olympoksen sankarit: Merenjumalan poika kirjaa <3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger