keep on moving

Näin ennen joulua on hyvä pistää luultavasti vuoden viimeistä liikunta juttua kehiin. Joululomalla ois tarkotus vetää napa täyteen karkkia, josta oon lakkoillu hieman sen yli 11kk. + tortut, piparit, kakut ja muut herkut. Loman on tarkotus myös vähä antaa lepoa lihaksille (jos semmoset jostai sattuu löytymään) ja muutenki keholle. Olkapää on mulla tällä hetkellä jotenki tulehtunu tai näin mun liikunnanope sano. Tän vuoden viimeset kuntosaleilut on siis saleiltu ja pitää vaan vähä liikuskella kotosalla. Joulukalenterina ollaan Sofian kans hienosti tehty joka päivä vähintään se 20 miestenpunnerrusta (vähäks kiva huomata et ku ekana päivänä jaksoin tehä putkeen 3 punnerrusta, niin nyt jaksaa kevyesti sen 20).

2012-12-05-1414-horz2012-10-01-10722012-12-18-1491-horz

About kuukausi sitten sain tehtyä ekaa kertaa 2x30 täysillä painoilla (80kg) sisäreisilaitteessa ! Syksyllä alkupainona oli muistaakseni 35kg. Aika voittajafiilis oli sillon ! Sen jälkeen oonki keskittyny enemmän etureisiin, joita oon lisäilly syksyn mittaa 15:sta kilosta ylöspäin. Pari viikkoo sit sain yhen kahenkympin sarjan 60:lla kilolla ! Sarjaa teen silti vielä jollai 45-55kg, mutta testasin vaan mitä jaksan enintään :-D Tällä viikolla tein maanantaina ja tiistaina vaan reisiä ja pohkeita, joten pitkästä aikaa tein sisäreisiäki. Meni 80kg vieläkin.

2012-11-22-1340-horz2012-12-18-1497

Voittajatunne oli myös tiistaina salilla, kun olin ihan ypöyksin punttipuolella. Kuuntelin siinä sitte Nickelbackia,  vedin nupit kaakkoon ja bassot täysille. 'Miesten' puolella on ihan senki takia huomattavasti kivempaa, koska hyvä musa on sielä jo valmiiks (sielä 'naisten' puolella tulee aina jotain novaa). En kyl kauheesti tykkää Iron Maidenista tms, joten vaihdan aina Nickelbackiin, Nightwishiin tai AC/DC:seen jos vaan mahollista. No mut siihen voittajafiilikseen; en siis keksiny oikeen mitä tekisin ku Sofia ja kaikki mun podariystävätki oli jossain, niin päätin sitte ottaa itteni kans lankkuasentokisaa Nickelbackin Burn it to the groundin soidessa (extra adrenaliinit tuli pelkästää siitä biisistä). Ja jeeee, tein uuden ennätyksen ! 2.30 !!! Superhyperhappy, vaik ei se varmaan kovin paljolta kuulostakaan.

2012-12-15-1481-horz2012-12-15-1478

Tein tossa tiistaina kyykky-/pohjelaitteella (alla kuvassa, en tiiä mitään virallista nimee sille :D). Yleensä mulla on ollu siinä jotain 50-60kg, ja se on ottanu iha semisti harteisiin. Jos siinä on selkä tohon nojaan päin, tehään kyykkyjä ja toisinpäin saa taas tehtyä pohkeita.. anyways, tiistaina laitoin kokeilumielessä 80kg. Kolmen pohjesarjan ja kyykkysarjan jälkeen, sekä mun pohkeet ja reidet, että hartiat oli kuolleet. Menin sitte kattomaan etteikai mun hartioissa näy mitään, koska mulla on joskus kauan sitte aiemmin tullu pieniä verenpurkautumia hartesiin tosta laitteesta. No tältä mun hartiat sitte näytti muutaman päivän ↓ en kauhee tarkkaa kuvaa saanu kännykällä. Ei ne varsinaisesti kipeet oo mut kauheen näköset.

2012-12-18-1513-horz2012-12-18-15112012-12-18-1505-horz

Hieman voi olla hassua olla muutama viikko tekemättä oikeestaan mitään, koska tässä sitä ollaan koko syksy käyty vähintään sen kaks kertaa viikossa salilla, pääosin kuitenki kolme tai neljä kertaa. Lisäks jumpat, lenkit yms. Meille ois kyllä tulossa viikoksi semmonen ihana hauva hoitoon ja sen kans varmaa pitäis käydä lenkillä ja kattoo ny jos vaikka eksyis jonnekki salille kerran tai pari... Mut en turhaa rupee stressaamaan liikunnasta lomalla. Peilistä mua ei kato enää se sama voimaton löllökasa, joka sielä vielä syksyllä oli. Oon saavuttanu paljon ja oon ollu useemmin tyytyväinen itteeni tänä syksynä koskaan ennen. Ja en pelkästään urheilusuorituksista, myös muuten mun elämässä on ollu kaikkee kivaa ja mielettömästi uusia ihmisiä ! Mun itsevarmuus on useemmin korkeella kun matalalla, ja tää on kaikki liikunnan ansiota :--) Eiköhä sitä nyt oltais valmiita nauttimaan herkullisesta joulun ajasta !

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger