mun hiuksis on merilevää

DSC_0824DSC_0676DSC_0703DSC_0863 DSC_0699-horz DSC_0839DSC_0784DSC_0693 DSC_0870-horz DSC_0836DSC_0729DSC_0661 DSC_0685-horz DSC_0723DSC_0799DSC_0680DSC_0822

värjäsin eilen taas hiukset. Ja varmaan värjään ens viikolla uudestaan, koska nää näyttää oikeesti ihan joltai mädäntyneiltä :-D... En vaan tiiä miten värjäisin, mut shokkiväreille sanon kyllä hyvästit, koska en vaan jaksa. Enkä kyl aio tehä ainuttakaa blondausta latvoihi, koska näissä on ollu ny kevään jälkee varmaa +5 blondausta ja viel shokkivärit päälle. Löysin latvoista yks päivä seittemänhaarasen, oho. Hoidan kyl näitä joka päivä kaikenmaailman öljyillä, mut nyt ois kiva saada vähä joku ns. terveellisempi väri hiuksiin. Liukuvärjäys ois kiva pitää, mut varmaan jatkan vähä ei-niin-isolla-kontrastilla tyven ja latvan välillä. Oon miettiny jotain oranssii, kuparii, vaaleenruskeeta ja jotai semmost, miltä kuullostaa ? Huomenna taas paluu arkeen, mikä on vaan enää hyvä asia, koska pääsee salille ja illalla sit salkkarit !! Jotka oon jo nähny mut voin sit kattella jo seuraavan päivän salkkarit jnejne c: Freedom kokeista ! Eli myös läksyistä, koska mitä turhaa niitä tekemään ku koe on jo tehty c; Eipä täs mitää erikoisempaa, jatkan sims kakkosen pelausta, aika nostalgista. Ps. tsekatkaa ny millaseen lääväävään mun pitäis tehä joulusiivot, meinaan mun huoneeseen.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger