questions and answers !

Lempikauppa Cdon.com, Anttilan topten ja Keskiseltä halpisleffahyllyt ! Ja jos joku vaatekauppa pitää sanoo nii varmaa se ois Newlook Top3 blogit joita luet Picture puttonenenya/e ja a cup of mornign coffee Ootko ikinä ollu rakastunu, oletko tällä hetkellä ihastunut tai rakastunut en oo, en oo ja en oo Mitä asetusta käytät sun kamerassa, kauan oot valokuvannu joskus ihan hätätilanteessa automaattia, mut vaan jos on kauhee kiire ja en ajattele kuvaa sillee ulkonäöllisesti, vaan jos pitää saada jostain tärkeestä asiasta kuva. Muuten käytän M asetuksia. Ja valokuvannu mä oon sillee säännöllisesti jostain 13-vuotiaasta, eli pari vuotta Miten alotit bloggaaamisen no en ollu kuullukkaa sellasesta asiasta ku blogi (muutaku irc-gallerian blogeista) ja sit törmäsin mun frendin Annin kavereita.net profiilista linkin sen blogiin ja lueskelin sitä siinä sitte ja päätin et mäki haluun kokeilla :-D tää oli siis vuonna 2009 Millä kahella sanalla kuvailisit ittees? Leffahullu ja Potterhead Miten hoidat hiuksiasi pesen about 5 kertaa viikossa, käytän muutaman kerran viikossa hoitoainetta ja iltasin laitan märkiin hiuksiin semmosta Schwarzkopfin öljyä pikkusen. Joskus laitan kuivashampoota ja erittäi harvoin lakkaa, muita mössöjä ei tuu käytettyä Mikä on sun elämän traumaattisin kokemus Se ku näin ku kuola joka valu Pörröltä Ronin olalle, hyi Uskotko johonkin yliluonnolliseen? Joo, en vaan tiiä mihin. Musta vaa tuntuu et on jotai isompaa ku tää meidän pikkunen elämä Ootko ikinä rikkonut lakia? Jep Haluakko saada isona lapsia? Montako En haluu saada, mut haluun adoptoida ainaki sen kiinalaisen pikkutytön ja ehkä jonku latinopojan Millaset häät haluaisit Hyi en mitää Onks teil lemmikkejä? Mitä On yks tommonen metsästyskoira, Allu Kannatatko mitään jääkiekkojoukkuetta SM-liigassa En varsinaisesti mitää, mitä ny oon tapparan peliä joskus käyny kattomas. Enemmänki Vaasan Sporttia, mut se ei kylläkää oo sm-liigas Lempi väri Sinine Lempi ruoka Tortillat, fish&chips ja kanasalaatti Parhaat kaveris Sukulaiset !! Ja Ella, Qukke, Tiina, Jenni, Julle ja Janika Tortilla vai pizza Tortilla Limsa vai kivennäisvesi Kivennäisvesi Jalkapallo vai jääkiekko Molemmat Donitsi vai muffinssi Donitsi Facebook vai twitter Feissi Miten paljon ulkonäkö vaikuttaa, kun tapaat uuden ihmisen Tottakai se vaikuttaa, ja vähän liian usein ajattelen ihmisestä vähän väärin pelkän ulkonäön perusteella. Yritän kuitenki aina syrjäyttää ennakkoluulot ja tutustua ihmiseen kun ihmiseen. Tietysti jos joku pukeutuu oikee kivasti, niin keskusteluuki on iisimpi alottaa kehumalla vaatteita ja tällai. Ja se on aina plussaa jos joku on nähny vähä vaivaa ulkonäön eteen Mitä asioita fanitat Vähän kaikkee ! Tosi paljon itseasias, ja ku mä oikeesti tykkään jostain niin mä kans sit fanitan sitä ja kunnolla. Eniten tietysti leffoja, näyttelijöitä ja telkkarisarjoja. Diggailen myös kirjasarjoja, bändejä ja joitaki piirrettyjä juttuja kuten Disney-hahmoja, Angry Birdsiä ja Spider-Mania Millaisia ihmisiä arvostat/ihailet Lahjakkaita valokuvaajia, kielellisesti lahjakkaita, hyvintreenattuja ihmisiä varsinki naisia, ihmisiä jotka osaa pysyä irti massasta (esim. ei ryyppää tai tupakoi huomionhakusesti), sellasia fiksuja joilla on oikeesti joitai syvällisiä ja perusteltuja ajatuksia ja yksinkertasesti vaa semmosia jotka on rehellisesti omia ittejänsä ! Uskotko maailmanloppuun Tavallaan joo, tavallaan en Mitä pelkäät Sitä et päädyn aikusena johonki tylsään duuniin ja en saa toteuttaa itteeni Mitkä asiat tekee sut onnelliseks Hyvä kirja tai leffa, kupillinen hyvää kahvia tai kaakaota, valokuvaus ja matkustaminen Mikä on paras ruoka, mitä osaat tehdä itse Tortillat ! Vaikka niitä onki superhelppo tehä. Mut osaan tehä oikeestaa kaikkia ruokia joita mun tekee mieli syödä, ja en oo kyl vaikeeseen ruokaan törmänny :-D Nikon vai canon Mitähä luulet, no Nikon Blogger vai tumblr Blogger Idols vai voice of finland Idols Syksy vai kevät Kevät Kesä vai talvi Kesä Glee vai salkkarit Glee Elias ja lari vai blaine ja kurt Elias ja Lari (jos ny on pakko valita..) Samsung vai nokia Nokia, ISÄNMAAN PUOLESTA !! Telkkari vai tietokone Kone Oletko mielummin kuvattavana vai kuvaajana Kuvaajana Millä värillä värjäät latvas seuraavaksi En tiiä yhtää Montako käsikoruu sulla on kädessä tällä hetkellä 12 kaj Aijotko asua koko loppu elämäs täällä korves Juu en tod Haluaisitko muuttaa ulkomaille Jep !! Muse vai hurts Muse True blood vai vampyyripäiväkirjat True Blood Voisitko kuvitella ittees ilman blogii En 5 maata jossa haluisit käydä Saksa, Irlanti, Ruotsi, Norja ja Ranska 5 kaupunkia johon voisit muuttaa Vaasa, Lontoo, Tampere, Helsinki ja sitku joku soittaa mulle Nykistä nähneensä Spider-Manin nii voisin uskaltautuu sinne Mitä haluut joululahjaks Salaman ja leffoi Mitäs kuuluu Jees Kumman ostaisit mielummi tabletin vai uuden kameran Kamera Paramore vai aerosmith Paramore Onks reetta kiva? (t.reettareitseli) Tottakai sä oot rakas serkkuherkku <3 Kuinka pitkät hiukset sä haluisit Semmoset ku Evanna Lynchillä Feeniksin killas on täs ollu tavotteena Onks ruoka hyvää Tottakai <3 Kuinka pitkä oot n.173.5cm Kuinka monta kenkäparia omistat No muutamat converset ja vanssit ja joitaki muita, joita ei voi kengiks kutsuu Justin bieber vai one direction On vähä noloo valita näistä parempi ku oon julkisesti sanonu vihaavani molempia. Vaik en tietystikkää vihaa, koska yritän arvostaa kaikenlaista musaa. Ja täs on kaks tän hetken menestyneimpää nuorta artistii/yhtyettä, ja ihailen kyl näitä ja toivon et pojat pääsee pitkälle. Sanotaanko vaikka Justin, koska mä rakastan Thought of you -biisiä ja itseasias muutamia muitaki, mut toisaalta inhoon vanhaa Justinia ja suurinta osaa biiseistä, eikä Justin oo ees hyvännäkönen. Larry Stylinson sen sijaan on mun makuun !!! Millainen on kauneusihanteesi (joku julkkis tms) Tykkään terveennäkösistä, hyvin treenatuista ja kauniista naisista, ja sit persoonallisesta pukeutumisesta paljo plussaa Onko joku blogisi lukija joskus tunnistanut sinut tai tullut juttelemaan Ei itseasias oo ! Tulkaa ihmees vaa c: Millaisia blogeja tykkäät lukea Monenlaisii, mut pääasias valokuvapainotteisii ja persoonallisten ja omantyylisten ihmisten blogsui Tapahtumat/ihmiset, joiden ajattelet vaikuttaneen sinuun ja elämääsi eniten Yläastelle siirtyminen varmaan on ollu tosi iso tekijä. Riparille meno eri paikkakunnalle oli ihana kokemus ja toi mulle tosi paljo uusia ystäviä ja vahvisti mun haaveita Vaasaan muuttamisesta. Viimekesän kesätyöt oli kans hyvä ja vahvistava kokemus, jonka jälkeen oon huomannu itteni paljo rohkeemmaks ja sosiaalisemmaks Ootko ikinä seurustellut? Lol joskus 12-vuotiaana Team Edward vai Jacob? Edward tietysti !! Lempi elokuvasi Kai se on se reilu sata kertaa katottu Twilight <3 Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut Leikkaukset varmaan, vaikka ne sinänsä onki ihan turvallisia Millainen olisi unelmapäiväsi Vedän aamupäivästä jonku hikireenin salilla ja käyn hakee kaupasta purkillisen Ben&Jerryä ja vedän sitä naamaani ja katon vaikkapa Batmanit putkeen. Tai Gleen tuottarin. Mitä toivot tällä hetkellä kaikkein eniten Sitä et fucking Lari tulis kaapista ja se ja Elias alkais julkisesti Missä tuvassa olisit Tylypahkassa Tosi kliseistä sanoo näin, mut Rohkelikko Millainen olisi unelma-asuntosi Semmonen ku Gossip Girlissä Danilla ja Gleessä Kurtilla ja Rachelilla !!! Mikä on parasta joulussa Fiilis, kynttilät, glögi ja joulutortut ja tietysti mun karkkilakon lakko, eli jouluna saan syödä karkkia ! Mitä musiikki merkitsee sinulle Sen avulla jaksan liikkua tai istua pitkiä matkoja vaik autos tai junas. All I need is headphones, mp3 and music. Lisäks yks tärkeimmistä asioista mun elämäs on laulaminen, vaik en sitä yleensä huomaakkaa. Mä lauleskelen oikeestaan koko ajan ja tykkään ihan sikana laulaa yksin tai jonku kans musan tunneillaki, vaikka aluks jännitin ihan sikana. Nykyään sitä ihan oottaa ja lauloinha mä keväällä konsertiski ja kevätjuhlis. Mua ei hävetä laulaa mun kavereitten kuullen, vaik en tiiä ees osaanko laulaa. Kitaraaki oon soittanu nyt viis vuotta, ja musta on ihana laulaa luritella ja rämpytellä kitaraa. Suosikki lainaus/sanonta/motto/tms Always Mikä on maailman paras fiilis Treenin jälkeen !! Viisi asiaa, joita ilman et voisi elää Kamera, kuntosali, blogi , ja varmaan sit tietokone  Kerro jotain henkilökohtaista itsestäsi, saat ite päättää kuinka paljon ja mitä Musta tuntuu et en tuu ikinä seurustelee, ja pelkkä ajatuski sellasesta kuullostaa jotenki niin kaukaselta. Kyllähän mä tietty voisin, mut musta tuntuu et mulla on kokemusta yhtä paljo ku saappaalla ja muutenki mietin vaa sitä et entä jos ei oliskaa mitää happy ever afterii.Seksuaalinen suuntautumisesi? Hetero Läheisin perheenjäsen? Äiti ja sisko Muoti/tyylivinkkisi Oo just semmonen ku ite tykkäät, kellää ei pitäis olla sananvaltaa muutta sua + älä pelkää mennä miesten osastolle, sielt voi löytää vaik mitä löytöjä ! Onks robin hyvä Ihanaihanaihana ! Montako CD:tä omistat 30 Onko sun siskot kivoi No on <3 Kuka on sun lempiope? (ei saa sanoo sebee ;)) Silja, Antero, Paula ja Olavi Nike vai puma Nike Johnny Depp vai Robert Pattinson RPattzz Paraskaveri Ellubellu Voisitko tutustua lukijaan Tottakai ! Unelma matkakohde Irlanti, Skotlanti, Saksa, Rooma ja vähä kaikki Euroopan maat ! Ootko uskovainen En Käytkö töissä En Mitä vinkkejä suosittelisit laiduttajalle Kaikista tärkeintä on oikee asenne. Ja mun lemppari motivaatiolauseita tähän aiheeseen liittyen on esim. Never regret eating, regret not trainingMoments on the hips, forever on the hips sekä Niken ihana Just do it ! Mikä motivoi sua urheilemaan Se fiilis joka tulee treenin jälkeen Lempikirja Harry Potter ja Kuoleman varjelukset Aiotko pitää twilight-marathonin kun vika leffa tulee dvd? Joo, sounds like a plan ! Ihastusta Ei oo Mitä mieltä oot homoista Mun on vaikee selittää mitä mieltä mä oon niistä. Tottakai ne on ihmisiä siinä missä muutki, mut musta tuntuu että oon aina tykänny homoista jotenki erikoisen paljo. Ei sillä, et sillä ois mitään helvetin merkitystä onko homo, hetero, bi tai joku sekasikiö, mut mulla on ollu aina kauhee tarve puolustaa homoja ja lesboja. Ja tosi monet ihmettelee sitä, mut en mä nää mitää syytä selitellä sitä. Esimerkiks presidentin vaalien aikaan mulla oli kauheet monen sadan kommentin tilapäivitykset facessa, että miks homo ei vois johtaa Suomee. Mua inhottaa miten ihmiset reagoi esim. siihen että mulla on taustakuvana homopari. Kaikki on muka niin hyväksyviä, mut mulla on heti joku homofetissi jos pidän taustakuvana homoparin kuvaa, ketä kiinnostais jos siinä ois heteropari? En missää nimessä sano, et tykkäisin jostai ihmisestä vaan koska se on homo, mutta yksinkertasesti se on useemmissa ihmisessä piirre, joka herättää mun huomion ja en voi ku tykätä ! Suurin osa mun lempibloggaajistaki on homoja. Lisäks oon maailmankaikkeuden isoin Lari <3 Elias fani, Kurt <3 Blainea unohtamatta ! Miks pidät sitä niin isona juttuna et reenaat "miesten puolella"? Ekaksi, me täälä vaan kutsutaa sitä miesten ja naisten puoliks, vaikka ne tosiasiassa on sillee peruskuntoilulaitteet ja sit ne ns. punttilaitteet. Eli ''miesten'' puoli on se missä joka laitteeseen pitää lisätä levyjä ja sielä tehään paljo just penkkiä ja tällasta ja ''naisten'' puolella taas meininki on ihan eri. Ja iso juttu se on mulle siks, että en ennen jaksanu lisätä miesten puolella niitä levyjä oikee mihinkää ja mua hävetti käydä sielä siks, mutta nyt oon uskaltautunu sinne ja sen huomaa heti ku sielä treenaa kolmesti viikossa nii mun lihasvoima on kasvanu täs syksyn aikana enemmän ku koskaan. Nykyään en osaa olla naisten puolella ja en vois kuvitellakkaa treenaavani jossain semmosessa LadyLinen tapasessa, missä ei oo tyyliin penkkiä tai mitään :D Mistä tulee tän blogin nimi Supersankarit on aina ollu tosi kiehtova juttu, tietty leffojen ansiosta. En sarjakuviin koskaa oo pahemmin tykästyny. Enivei, supersankarit on iso juttu mun - ei nyt välttämättä elämässä - mutta ainaki kiinnostuksenkohteissa ja yritin niitä juontaa jotenki tähän nimeen. Superhero Stuff vaan kolahti, ja sattumalta huomasin melkeenpä heti, että mun lempileffanumeroykkösessa on repla: ''Sounds like a superhero stuff. What if I'm not a hero? What if I'm the bad guy?'' Tietty by Edward Mitä ilman et voisi elää Kameraa tottakai Lempivaatekappaleesi Varmaan mun ihana potkupuku Mikä inspiroi sua Valokuvat, luonto, ihmiset, kaupungit ja blogit Mille itkit viimeksi Ku katoin uusinta Batmanii ja sitku luulin et se kuoli mut eipä kuollukkaa Miten suhun vois tutustuu netissä Facebookista jos mut löytää nii voi pyytää kaveriks ja galtsussaki mä käyn joskus, nimimerkillä TANNI ja sähköpostii voi tosiaa laitella kans :-) Kolme tavaraa jotka ottaisit mukaan jos siut lähetettäs autiolle saarelle Hankala, jos miettii, et mitä siel oikeesti tarttis. Mut jos aatellaan sillee epäkäytännöisesti ja jätetään ne puhelimet ja puhelinmastot Suomen puolelle, niin sanotaanko että ottaisin ekana kameran ja ja läppärin ja jonku elokuvan. Makoilisin beachilla muokkaillen kuvia ja leffaa kattellen Ookko koskaan viilelly itteäsi En ole Ootko kuullu Stephenie Meyerin The Hostista Juu oon lukenukki sen joskus tuossa pari vuotta sitte ja innolla ootan että nään sen leffan Biisi, jonka sanoitukset ovat lähinnä sydäntäsi John Lennon ja sanat = <3 Mikä on sun lempibändi Paramore on ollu aina se kestosuosikki, mut sen jälkeen ku Zac ja Josh lähti, niin Paramore on vähä jotenki jääny. Nykyään mulla ei oikeestaan oo varsinaista lempibändii eikä artistii, kuuntelen vaa fiiliksen mukaan vähä mitä sattuu Ootko koskaan ollu bändissä En Osaatko mielestäs laulaa En mä tiiä, kyl mä ainaki musan tunneilla laulan aina ja usein yksinki ja aina mua pyydetään laulamaan, et kai mä jonki verran osaan. Ja vaik en osais, nii mä rakastan sitä Osaatko soittaa jotakin soitinta Skittaa Sano viis sun mielestä parasta elokuvaa Jos nyt unohdetaan Potterit, Twilightit, Nälkäpeli ja Percy Jackson, niin Avatar, Batmanit, Transformers 1-2, Kladiaattori ja Titanic Mikä elokuvagenre iskee suhun eniten En nyt osaa tarkkaa määritellä, mut semmoset vähä utopistiset vähä tieteis/fantasia vivahteiset rakkausstoorit on niin jees ! Kuka on sun lempinaisnäyttelijä KStew, Keira Knightley, Emma Watson, Jennifer Lawrence... Entäs mies Voisin luetella varmaan 200 näitä ! Mut Logan Lerman tulee ykkösenä, koska siltä oon kattonu niinku jokasen leffan missä se on ja jos pari muuta tähän viel sanoisin, niin Alan Rickman, Daniel Radcliffe, Tom Hanks, Tom Cruise, Russell Crowe, Johnny Depp, Bruce Willis, Heath Ledger, Christian Bale, Gary Oldman, Liam Neeson... Kuinka monta elokuvaa katot viikossa Ehkä seittemä Ootko sinkku vai varattu Sinkku Ootko suvaitsevainen ihminen Kyl mielestäni Mistä sun objektiivista tykkäät eniten 35mm Onko toi fisheye kannattava ostos Jep Millon aloit kiinnostuu valokuvaamisesta Tosi pikkusena tietysti jo, mut sillon ku eka digikamera tuli tähän taloon (2006) niin oon tykkäilly kuvailla vähä sitä sun tätä. Enemmän tietysti sitte ku tuli eka oma kamera reilu 2 ja puol vuotta sitte, eli ku olin 13 Mikä on sun unelma-ammatti Elokuvien kuvaaja tai käsikirjottaja, näyttelijä tai valokuvaaja Onko sulla parhaat lukijat Tottakai !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger