year 2012

tammikuucollage
tammikuussa mä rakastin bon jovia ja aerosmithia enemmän ku koskaan, istuskelin kirjastossa lukemassa ja juomassa soijakaakaota tosi usein, mulla oli alle 200 lukijaa, me kaikki kuultiin varmaan ekan kerran robinista, haaveilin kameravaraston lisääntymisestä, kävin kerran viikos salilla, ostin enemmän ceedeitä ku olin koskaan siihen mennes ostanu elämäni aikana (ylläripylläri bon jovia ja aerosmithiä), loganin synttärit<3, katoin amerikan idolssii koska steven tyler, kävin elämäni ekan kerran ja tähän mennes myös viimesen kerran kosmetologilla ja kosmetologireissun seurauksena aloin varmaan meikatakki,

helmikuucollage
helmikuussa alotin oikee kunnolla kuluttamaan beatlesia, haaveiltiin marian kans et jos päästäis lontooseen uudestaan, tykästyin lana del reyhin, päätin et otan vaan logan lermanin, adam lambert rakastutti, gossip girl valvotti mua monet yöt, luin taas ehkä sadannetta kertaa percy jacksoneita, löysin ed sheeranin, paul mccartney kipus mun sulosimpien asioiden listalla ykköseks, alotin saleilemaan vähintään sen kaks kertaa viikos ja yritin treenata muutenki mahollisimman paljo, maria rakastutti mut guns n rosesiin ja metallicaan moneen muuhunki loistobändiin, kävin paljo laskettelemassa ja yritin elää terveellisesti

maaliskuucollage
maaliskuussa oli jon bon jovin synttärit<3, piilotin kaikki postaukset ja alotin bloggailun vähä sillee puhtaalta pöydältä, aloin vähä kattoo mitä laitoin päälleni, sain neiti-skootterin, terveellisempi elämäntyyli ja liikunta alko näkyä mussa ainaki naamasta, haaveilin lontoosta ja tulevaisuudesta, ostin E7:ni, rupes jänskättää ajatus riparista ku kävin yhen frendin konfikses, mietin blogissaki tosi paljo ulkoisia juttuja koska mulla oli hyvä olo ja sain liikunnasta lisää itsevarmuutta pukeutumiseen ja omaan naamaan, mun toisenki luokkafrendin issee kuoli kasiluokan aikana ja se oli mulle myös sukua joten olin mukana hautajaisissa.

collagehuhtikuu
huhtikuussa käytiin kattoo titanic kolmedee (tää on tähän mennes eka ja vika kerta ku itkin oikeen kunnolla mun kahen kaverin isän kuoleman jälkeen), varattiin lentoliput lontooseen, lauloin koulun konsertissa ja sain enemmän itsevarmuutta ku koskaan, juhlittiin pääsiäistä, yks mulle tärkeimmistä asioista eli nälkäpeli astu mun elämään, kiguilin koulussa, mun treenailuinto pysy ihan huipussaan ja treenailin vielä 'naisten'puolella kuunnellen bon jovia (josta saa parhaat fiilikset).

maycollage
toukokuussa tuhlasin kaikki mun rahat ja sain jotain parempaa vastineeksi; kaks poikasta eli 35mm ja fisu, liukuvärjäsin mun hiukset, kuvailuinto nousi ihan hirveesti koska a) noi uudet putket b) maailman paras kuvausvuodenaika oli alkamaisillaan, töllötin lätkän mm, käväsin hot rod and rock -showssa, sain mopokortin, mulla oli synttärit, tein elämäni ekan maalauksen, pidettiin kuken kans yhteiset isot synttäri paardit, kävin paljo juoksemassa ja venasin kesälomaa isosti.

collagekesä
kesäkuussa loppu koulu, olin pari viikkoo vaasassa, skobailtiin paljo ellan kans, pidettiin viivin vilman ja emmin kans potteri maratooni, oltiin äitin mummun ja siskojen kans joensuussa muutama päivä, mun treenaaminen jäi aika tietoisesti pelkäks juoksemiseks, rakastuin ihan tosi zack and codyyn alias dylan ja cole sprouseen, valvottiin marian kanssa juhannuksena ja sen jälkeen kattellen 3 true bloodin tuottaria, söin luvattoman paljo jätskii, oltiin ellan kans rysköillä tsekkailemas ku kaikki muut oli iha päissään ja me oltiin varmaan ainoina selvinä.

Untitled
heinäkuussa osallistuin valokuvauskilpailuun jossa tulin toiseks (yhä 'pian lähetettävää' palkintoani täs venaan), vietin yhen mun elämäni parhaista viikoista vaasassa riparilla<3, vietin pitkästä aikaa laatua emilian kans (koska taas ?!), kuvasin paljon, kävin päivittäin juoksemas, kävin kolmen frendin rippijuhlissa, ostin kaikilla rahoilla mitä vaan sain vedettyä jostain putkien oston jälkeen leffoja ja sain harry potter legenda kirjan.

elokuu
elokuussa mulla ja vilmalla oli rippijuhlat, käytiin kattomas diandraa, olin kummitätin marian ja reettan kans ikea&ideapark reissulla, rupesin keräämään serranon perheitä (enää kolme puuttuu !!), kuuntelin oikeestaan vaan stadard timee, kuvailtiin paljo siskon kans, koulut alko, alotin taas salilla käymisen ja tällä kertaa menin heti 'miesten'puolelle enkä oo lähteny, koulun ja kuntosalin jälkeen en tehny muutaku katoin serranon perhettä, 333 lukijaa, ostin akkukahvan, kävin salilla kolme kertaa viikossa jonka lisäks lenkkeily ja jumppa, mun olo parani silmissä ku jätin herkut (pääosin...) ja aloin liikkumaan taas enemmän ja nälkäpeli ilmesty dvdlle !

collagesyys
syyskuussa oli jatkoripari; yks parhaista viikonlopuista ikinä<3, värjäsin hiukset, mietin paljo tulevaisuutta koska opon tunnit, gangnam style vallotti maailman, finally päästiin uudestaan lontooseen<3, rakastuin mumford and sonsiin, luin puhdistuksen, ostin tähän mennessä ainoon hameeni, tuhlasin melkeen puolet mun riparirahoista lontoossa, saleilu oli parasta koska tutustuin kaikkiin kivoihin ihmisiin varsinki sofiaan jonka kanssa on parasta treenata ja miestenpuolen eli punttisalin miehiin (joita siis on 99% sielä kävijöistä) on ollu myös mahtava tutustua koska oon saanu niiltä parhaat tsempit ja treenivinkit ja niitä on ollu kiva päihittää lankussa.

lokaisaa
lokakuussa luin elämäni seinäruusuna, löysin läjän vanhoja kansioita ja kuvia ittestäni (täällä), tuhlasin mun vapaa-aikaa kattomalla gleetä, gossip girliä ja vampyyri päiväkirjoja, tuli ensilumi, kävin sairaalassa sydämen reiän takia mut kaikki oli hyvin, syysloman vietin kokonaan viivin kans ja me katottiin vaan leffoja ja käytiin salillaki, saleilu tosiaan jatku ja mun treenit veny ja veny yhen tunnin treeneistä kahen-kolmen tunnin treeneiks vähintään kolme kertaa viikossa, näin mun riparikavereita ja salkkarit oli ollu jo pitkän aikaa parasta mitä tiesin (obviously, koska lari ja elias).

mar
marraskuussa päästiin viivin kans torsten borgin kans yhteiskuvaan torilla, kuvailin tottakai paljon, värjäsin latvat violeteiks, blogi täytti 3vee, rakastuin daim kahviin, lenkkeily jäi pakkasten takia, aloin kirjottaa vähä liikuntajuttuja blogiin, olin vähä huolissani mun koulumotivaatiosta tai oikeestaan siitä et pärjään koulussa hyvin vaikken tee mitään sen eteen mut entäs lukiossa sitten, aamunkoi part kaks ensi-ilta, kuntosalikuntosalikuntosali ja neljäsataa lukijaa !

joulukuussa käynnisty blogissa mun mieletön hottest actors joulukalenteri, mun latvat käväsi turkoosissa ja takasin pinkissä ja vähä violetissaki kunnes värjäsin koko pään oranssiks, ilsujen myötä tutustuin paremmin moniin mun ikäsiin ja muutenki mut varsinki ilsujen jälkeen on tuntunu et koko ysiluokka on aikuistunu ja nykyään ollaan tosi hyvii frendejä toistemme kans suurin osa, kaipailin lontooseen, käytiin kattomas salkkari leffa tyttöporukalla, mä ja ihana kaimani (sielunveljeni) sanni löpistiin jatkuvasti salkkareista ja katteltiin ruokalassaki koko ajan vaan larias videoita ja kukaa ei oikee ymmärrä meitä, oli joulu ja tänään onki sitte uuden vuoden aatto !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger