liikunta kevät 2013

nn (20)
Tänä vuonna en aio luovuttaa treenaamisen suhteen. Se saa mut voimaan hyvin, tuntemaan itteni paremmaks, saamaan mun mielen ja kehon voimaan hyvin ja ennenkaikkee se saa mut itsevarmaks. En siis laiskistu ja lyö hanskoja tiskiin, vaan pistän ihan uuden puhdin koko treenaamiseen ! Treenaan entistä enemmän ja entistä kovemmin, aionana tavotteenani saada hyvä ja onnistunut olo. En aio tuijottaa puntarin lukemia, koska en kuitenkaan tykkäis niistä. En aio tuijottaa mittanauhan lukemia, koska nekin on aina kuitenki perseestä. Haluun vaan kattoo peiliin ja huomata että hymyilen. Haluun pukeutua just niinku tykkään häpeilemättä mun kroppaa. Haluun itsevarmuutta ja onnistumisien tunteita, ja niitä mä saan parhaiten treenaamalla.

DSC_0027 DSC_0076
Salille meen 3-4 kertaa viikossa, kuten tähänkin asti. Treeni mulla yleensä kestää vähän alle kahesta tunnista joskus jopa kolmeen tuntiin. Aion myös mahdollisuuksien mukaan tehä kaikenlaista puntilla käymisen lisäks. Koululiikuntaan osallistun täysillä, kuten oon aina yrittänykin. Alotan myös kuntojumpan, joka on kerran viikossa. Aion lasketella ja luistella niin paljon kun kerkeen ja oon myös kelaillu et voisin hiihtää oikeen paljon, jos vaan aikaa ja pitoa suksissa riittää ! Hiihto on mahtava liikuntalaji, ja harmittaa etten oo sitä vielä tähänkään mennessä tänä talvena harrastellu. Ilmojen lämmetessä aion korkata lenkkeilykauden kevyillä kävelyillä ja pikkuhiljaa siirryn juoksemiseen. Kevät on siitä mukavaa aikaa liikunnan osalta, että ollaan menossa lämpimiin säihin ja ite keksin paljon monipuolisemmin liikuntamuotoja keväällä. Syksy oli masentavaa aikaa kun treenit kävi niin ykspuolisiks, että ennen joulua en tehny muuta ku kävin salilla muutaman kerran viikossa.

nn (13) nn (9)-tile
(Toivottavasti kukaan ei saa traumoja mun masusta, pointti oli että näätte käytännössä ton sykemittari systeemin te jotka sitä ette välttämättä vielä tiedä.) Crosstrainer on kyl treenikevään mahtavin asia. Sillä aion huristella koko kevään ahkerasti, koska sillä meno on vaan parhautta ! Tähän asti mun talvi on kulunu vaan puntilla, joten kestävyys on ihan nollissa. Syksyllä kävin vielä lenkillä, mut se on kyl jääny ihan kokonaan lumien tulon jälkeen. Nyt voin taas hikoilla helposti ja vielä ihan kotona ja samalla ku katton telkkaria ! Tavotteena ois et jos saisin ainaki 5 treeniä vedettyä viikossa. 15min ähkypuhku pikatreeni vähintään, mut myös pidempiä 30-45min lenkkejä ois luvassa.

DSC_0035 nn (1)
Kaks tärkeintä asiaa mulle salilla on varmaankin mun salihanskat (onks näille joku virallinen nimi?) Metalliset tangot ja käsipainot sun muut luistaa kädestä ilman näitä. Ilman näitä tulee myös rakkoja sun muuta. Magnesiumiakin oon joskus lainannut joiltain bodarikavereilta, ja tykkäsin kyl siitäkin. Oon vaan jämähtäny tohon hanskalinjalle. Ja musiikki, no sitä ilman en vois treenata. Tai voin, mut kutsun sitä lähinnä istuskeluks. Musa tuo kaiken energian mulle, joten se on ehoton must. Hyviä treenibiisejä otetaan muuten aina vastaan !!

DSC_0026 nn (18)
Ja mitä syömiseen tulee, niin siitä mä aion nauttia niinku liikunnastaki. Jätän herkut viikonlopulle, mutta yritän jättää ne kokonaan pois. Haluun oppia uusia ja terveellisiä naposteltavia ja ihan ruokiakin. Haluisin oppia laittamaan paljon erilaisia kasvisruokia ja nauttia terveellisemmästä ja paremmasta ruuasta, enkä sortua mihinkään rasvapommeihin vaikka ihan hyviähän ne hampparitki varmasti joskus on !! Aion syödä niin että jää hyvä mieli ja kevyt olo. Mutta syömisestä en aio mitään suurempaa stressiä tänä vuonna ottaa, koska siitä ei hyödy mitenkään. Rennosti vaan eteenpäin ja paljo treeniä ja hikee päälle !!


2013 
new year, new energy, new power, new you
train hard and be the queen that you deserve to be
love training
love eating
love your body
you are good and you can do it
just do it.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger