i love my new hair

DSC_0099
DSC_0075 DSC_0116 DSC_0095

Mä haluisin niin kovasti pystyä kontrolloimaan joka asiaa. Haluisin että saisin herättyä aamusin aina tismalleen sillon kun mun herätyskello soi. Nousisin pirteenä ylös, pukisin vaatteet, söisin terveellisen ja ison aamupalan, pesisin huolellisesti aina hampaat, harjaisin kunnolla hiukset, en meikkais kiireessä, kerkeisin lueskelemaan vielä lehteäkin tai vaikka kihartamaan hiuksia. Kouluun mennessä en myöhästyis tunneilta, mulla olis aina pyyhekumi tallessa, mulla ois jokanen läksy tehtynä eikä vaan puoliks, omistaisin muitaki ku viiden sentin pitusia paskoja kyniä, oisin lukenu kokeisiin useemmin ku kerran, en olis unohtanu huulirasvaa kotiin, muistaisin pitää puhelimen edes joskus koko tunnin laukussa ja söisin ruokalassa kunnolla enkä vaan räppäis puhelinta. Liikuntajuttujen jälkeen tekisin muutaki ku jämähtäisin koneelle, laittaisin pitkään ja kunnolla jotain hyvää ruokaa ja söisin sen kunnolla enkä nopeesti hotkien, kattoisin elokuvan ja unohtaisin hetkeks kaiken, mut kuitenkin heräisin todellisuuteen tarpeeks aikasin että voisin kattella jo illalla seuraavan päivän vaatteet, treeni- ja koulukamat. Myöhemmin saisin käperryttyä peiton alle jo joskus lähempänä kymmentä, nukkuisin hyvin ja heräisin taas pirteenä.

Nyt musta tuntuu vaan et kaikki menee hujan hajan. Aamulla herään herätykseen ja nukahdan melkeen aina muutaman kerran uudestaan, hotkasen vaan nopeesti jotain nassuun, unohdan pestä hampaat, laittaudun kiireessä, myöhästyn tunneilta, unohan kynät ja kumit, luen vähän kokeisiin, läksyjen tekoon menee kymmenen minuuttia jos sitäkää, puhelin on jatkuvasti pöydällä tai kädessä, syön hotkien ja muutenki vähän huonosti, jumitan vaan koneella enkä jätä aikaa elokuville tarpeeks (mikä on siis huomattavasti parempaa ajanvietettä), unohdan kattella kamppeet seuraavaks päiväks koska huomaan et kello on jo paljo yli kymmenen enkä oo ees poistunu koneelta.

Ei kaiken tarvi olla todellakaan mitenkään täysin kontrolloitua ja tykkään kyllä mun elämästä näin, mut se on pidemmän päälle vähän uuvuttavaa. Mua väsyttää tosi paljon treenauksen ja valvomisen jälkeen ja mun muutenki huonon lähimuistin takia unohdan aina kaiken, kuten just noi koulujutut sun muut. Ehkä pitäis opetella parempia rutiineja ja ottaa vähä itteensä niskasta kiinni. Varsinki vähentää turhaa koneella oloo ja puhelimen hiplausta. Pitäis oppia nukkumaan enemmän ja tekemään enemmän kotitöitä. Pitäis oppia elämään ehkä vähä järjestelmällisemmin, niin ei ois aina niin kauhee kiire ja hulina. Ehkä mä opettelen huomenna :-)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger