Tää viikko on ollu mulla ihan hullua kiirettä. Postasin viimmeks tiistaina ja sen jälkeen en oo muuta tehny ku salin jälkeen jaksaa lukea kokeisiin. Koekausi on täällä taas ja for now on joka viikko pari koetta + valtakunnalliset, taloustietokilpailu, päättötyöt ym!! Saa nähä riittääkö energiaa, mutta tsemppi on kova. Tällä viikolla luin esim. ekaa kertaa elämässäni ruotsin kokeisiin ja vielä kahtena päivänä ja uskon et se meni ihan hyvin. Treenaamisen oon saanut mahdutettua ihan hyvin koeaikatauluun, mutta kaikki muu onki sit vähän jääny. Perjantaina mua hymyilytti, koska mulle soitti yks valokuvaaja. Lähetin sille alkuviikosta muutaman mun ottaman kuvan ja se sit soitti mulle ja käytiin sen studiolla ja kaikkee. Se kerto mulle kaikkee mielenkiintosta ja et mä saisin tulla sen studiolle joskus kuvailee itekin jos vaan haluisin. Alunperin kelailin sitä paikkaa tosiaan, et jos irtois kesätöitä mut koska sen takia kun se on aikalailla vaan tilaustyötä, niin ei tiiä yhtään paljonko kesällä ois töitä ja tarvisko mitään 'apulaista' siihen tai näin. Mutta kiva kokemus sinänsä! Sieltä hipsin salille, jonka jälkeen mukava irtiotto arjesta: koko viikonloppu Marialla med Reetta, Emmi, Ella ja Essi. Ollaan rehattu tohon kasa patjoja ja isompi kasa leffoja ja tapitettu niitä koko ajan. Pian varmaan pitäis lähtee kotia ja mun on pakko päästä lenkille! Oon niin kauan maannu tossa paikallani. Moikka vaan uusille lukijoille ja vanhoillekin! <3
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger