your memory will carry on, we'll carry on

Taas huomaa kuinka asioita osaa arvostaa sitten vasta kun ne menettää. Tiiän että tää ei oo mikään uusimmista uusin uutinen, mutta en oo vaan saanut aikaseks postailtua tän asian saralta. Eli, My Chemical Romance lopetti 23.3.2013. Siinä kohtaa mä pysähdyin ajatteleen, et ei helvetti. Se on ohi nyt. Ja siinä kohtaa mä vasta oikeesti tajusin et MCR on on bändi, jota mä oon kuunnellu kaikista kauiten. En oo pistäny mitään painoo tollaselle ajatukselle aiemmin, mut siinä kohtaa kun bändi lopetti, mä muistin että oon kirjottanu 9-vuotiaana mun omaan ystäväni-kirjaan lempibändin kohdalle MCR. Ja siitä on seittemän vuotta. Ja lempibändejen joukossa se on säilyny ihan tähän päivään asti, mutta silti. En oo ehkä osannu arvostaa tarpeeks sitä, kuinka paljo se on oikeesti merkinny mun elämässä ja kuinka kauan se on kulkenu mun elämän varrella. Kuinka se on auttanu pahimpien teiniangstejen ohi ja kuinka sen tahdissa on pompittu tasajalkaa ympäri taloa huutaen. Seittemän vuotta on kauan alle 16-vuotiaan elämässä ja vasta nyt mä osaan arvostaa oikeesti sitä kaikkea mitä My Chemical Romance on siihen tuonut, kiitos.
So long & Goodnight.

DSC_0239 DSC_0257DSC_0210DSC_0229DSC_0081-tile DSC_0235DSC_0236DSC_0263-tileDSC_0232DSC_0272DSC_0032DSC_0279

(kuvat keskiviikon ilsuista, jossa aika meni kyllä lähinnä Nellin kanssa MCRrää angstaten, parteeh) Mutta nyt vähän ilosempiin uutisiin: mulla on uus puhelin!! Tasan vuos sitten ostin Nokia E7 kultsipuppelini, josta oikeesti tykkäsin ja tykkään vieläkin. Lähinnä ulkosista syistä, koska rakastan niitä näppäimiä ja sitä mallia koska se on niin erilainen ja no, nykypuhelimet on kaikki tällasia peruskosketusnäyttöjä. Mut olihan se hidas ja kämänen tämmösen nuoren nettiaddiktin käyttöön. Kamera oli valovoimattomampi kun yön pimeys ja tottakai se perus: Nokian käyttis. KAIKEN SAA ANDROIDEILLE TAI IOS:LLE. Lopullinen syy miks se oikeestaan oli pakko vaihtaa uudempaan, oli se että lähiaikoina akku meni melkeenpä käyttämättä nollille parissa tunnissa. Ja tossa se nyt sitten on. Samsung Galaxy SIII. Ihana, ihana, ihana. Täydellinen tarkkuus ja nopeus ja muutenki aikamoinen pakkaus. En nyt ensimmäiseks ihastunut sen ulkonäköön, mutta suuruuteen kyllä. Kamerasta kans täys kymppi! Jotta tää ei sotis sen kanssa, että oon sanonu että joudun maksamaan yleensä kaikki omat jutut itte, niin tää on mulle yhtäaikaa synttärilahja ja peruskoulunpäättölahja. Ja olihan sitä äitin vähän pakko ostaa rutiköyhälle tyttärelleen puhelin kun vanha ei pelittäny. Ja tää on siis eka puhelin jonka oon saanut uutena ! :-D Ja äiti tiiän et luet tätä, joten KIITOS ÄITI OOT PARAS Sen pidemmittä puheitta (vaikka tulikin jo romaani) instagram-postauksia odotellessa, vai mitä? Noei, mä yritän kyllä rajottaa. Ps. vielä yks surullinen uutinen: RIP Richard Griffiths, our one and only Vernon Dursley.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger