maailma on tehty meitä varten

Näin tossa viime viikonloppuna tosiaan taas Haloo Helsingin! Viime kerrasta onki hurjat kolme viikkoa? (Kuvia keikalta TÄÄLLÄ) No mut ei haittaa, tota bändiä on aina yhtä jees nähdä. En käy silleen oikeestaan ollenkaa keikoilla, koska kuuntelen melkeempä vaan ulkomaalasta musiikkia ja mua ei oo koskaan oikeen päästetty tai sponssattu lippujen hinnoissa joten ei oo tullu sitte sen kummemmin käytä. Terkuin olen todella katkera etten koskaan päässy näkemään MCR. Siis todella. Paramore onki varmaan ainoo oikeen kunnon keikka jolla oon käyny... Enivei, Haloo Helsinki on yks ainoista suomalaisista bändeistä joita digailen niin aika jees että oon päässy sitä nyt ees näkee muutamaan otteeseen! Kuvissa käytin muuten pitkästä aikaa mun Sigman 70-300mm putkee, joten ei oo niin kovin terävää jälkee ja vähän rakeisuutta löytyy mut oon ihan semi tyytyväinen koska toi kuvanvakaajaton putki nyt on vähä mitä on. Mitäs tykkäätte näistä :-) ?

DSC_0167DSC_0324-tile DSC_0059 DSC_0228DSC_0313-tile DSC_0390 DSC_0193DSC_0301-tile DSC_0128DSC_0132 DSC_0254-tileDSC_0330 DSC_0403DSC_0197-tileDSC_0428
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger