lempihuivi

En tajua miten mun Melodican kangaskassi voi näyttää väärinpäin noin paljon joltai tylsältä hooämmän nahkalaukulta jollasta en ikinä missään maailmassa suostuis ostamaan (nimimerkillä en oo koskaan omistanu käsilaukkua. Kangaskassit ja reput kunniaan, hiio hoi). Kaulassa mulla on mun tädin kutoma kaulahuivi, joka on paksuin ikinä. Ja päätin tässä juuri, että taidan lopettaa meikkaamisen - tai ainakin kulmien piirtämisen, koska mun aamusta kuluu ihan kiitettävän kauan tollaseen turhuuteen, joka loppujenlopuks onnistuu (tai siis epäonnistuu) näyttämään aina yhtä perseeltä. Tänään mulla on vapaapäivä ja mitä tein? Heräsin puoli seiskalta ja taidan lähteä salille. Illalla Alavuden leffateatterin avajaiset!! Moido!

DSC_1166
DSC_1157
DSC_1168
DSC_1173
DSC_1180
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger