otp christmas calendar day 16

 otp christmas calendar day 16 - Kurt & Blaine 

GLEE: Kurt (Chris Colfer, L) and Blaine (Darren Criss, R) chat in the "Goodbye" season finale episode of GLEE airing Tuesday, May 22 (9:00- 10:00 PM ET/PT) on FOX. ©2012 Fox Broadcasting Co. CR: Adam Rose/FOX

Kurt ja Blaine on toka pari mun lemppari sarjasta, Gleestä, jonka haluun tässä mainita. Kurt on ollut alusta lähtien mun lempihahmo, God know why (ok, tottakai siks koska se on homo ja mua kiinnostaa homojen tarinat jostain syystä aina, koska ne nyt vaan sattuu olemaan aina huomattavasti jännempiä ja kiinnostavimpia, hah) Kurtilla on siinä mielessä erilainen tarina, verrattuna kliseiseen seksuaalivähemmistön tarinaan, koska Kurt ei sarjassa käy läpi mitään järin suurta itsensä tutkiskelu- ja hyväksymisprosessia, vaan oikeastaan koko ajan tiedostaa ja hyväksy ittensä just semmosena kun on. Ainoo vaan, että muut ei sitten hyväksykään. Sikspä jossain vaiheessa, kun kiusaaminen yltyy oikeen pahaksi, Kurt vaihtaa koulua ja tapaa elämänsä ensirakkauden - ja mä uskon ja toivon koko sydämeni pohjasta, että myös viimeisen. Kurt & Blaine on yks niistä pareista, jotka palaa aina yhteen, sen vaan tietää. Blaine on ihan törkeen ihana ihminen ja vaikka tekeekin virheitä, se rakastaa Kurttia puhtaasi koko sydämestään ja nää kaks on ehottomasti yks mun lemppari pareista ikinä. Tällä hetkellähän poitsut on nuoresta iästään huolimatta kihloissa ja kaikkea, a-w-! Nähtäväks jää mihin sarja tästä etenee näiden kahen kohalla :3

''Why are you so upset?''
''Because up until yesterday, I had never been kissed.''
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger