otp christmas calendar day 23

 otp christmas calendar day 23 - Lari & Elias 


(en sit just myöntäny, mutta kyllä - olen tallentanut koneelleni jokaisen kuvan minkä Larista ja Eliaksesta löytää internetin ihmeellisestä maailmasta... tässä vaan siis osa). Lari ja Elias on viimeisen parin vuoden ajan ollut mulle kuin henki ja elämä ja tuskin kukaan on välttynyt siltä faktalta. En kato telkkaria juuri ollenkaan, oikeastaan vaan Salkkareita silloin tällöin ja nekin yleensä jostain netin kätköistä hieman *köhköh* ennakkoon. Mulla ei oo kuitenkaan oikeestaan hajuakaan missä muut Pihlajakadun asukit menee, koska tän viimeisen kahen vuoden aikana oon kiinnittänyt huomioni ainoastaan näihin kahteen ja näihin liittyviin hahmoihin. Ja nyt mun elämältä kaatu yks tukipilari on Larias eros ''lopullisesti'' - ja paskanvitutnehänpalaavieläyhteenaamen. Ja ainiin, jos joku kiven sisällä elävä ei tiedä mistä puhun, niin Lari ja Elias on Salkkareista; Lari oli alussa ultimateöverihetero-lätkänpelaaja, joka sitten paljastukin kaappihomoksi rakastuttuaan Eliakseen ja siitä ne asiat lähti sitten rullaamaan salkkarimaisella tavallaan..... Voin tässä nyt mitenkään liiottelematta sanoa katsoneeni joka ikisen Larias kohtauksen vähintään viisi kertaa ja puolet osaan varmaan sanasta sanaan ulkoa, hah. Tää on toka vika luukku ja sen myötä mun one true pairing listallani toisena kärkikaksikossa. Huomenna viimeinen ja ylivoimaisesti the most otp ikinä, stay tuned!

''Sori et mä oon tällanen. Kyllä mä välitän.'' - Lari Väänänen
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger