a few old pics

 photo DSC_1215_zps4edd7ae4.jpg photo DSC_1195-tile_zps72e7ee10.jpg photo DSC_1253_zps6d8931e0.jpg

Mulla löytyy jonkin verran jotain syksyllä otettuja kuvia, jotka aion nyt tunkee tänne sillon tällön kun ei oo ajankohtasempiakaan kuvia. Esimerkiks nää kuvat on otettu josku tsiljoona vuotta sitten, kun olin viettämässä vapaapäivääni Alavudella ja kävin tsekkaamas kamuleita ja systeriä yläasteella ja lukiolla. Ja kun nyt päästiin sopivasti aiheeseen lukio - oi, ihana lukio. Muistan kun viime vuodet luin kaikkien lukiolaisten blogeja silleen mitä vittuu noi jaksaa valittaa koulusta koko ajan? Mut kyllä sen huomaa, että tulee itekin valitettua nykyään päivittäin varmaan kerran tunnissa. Joka paikasta vaan pursuaa duunia, ja jos hommat haluis hoitaa sillee kunnolla, niin pitäis kyllä jättää kaikki muut hommat tekemättä. Itsehän en kuulu tuohon porukkaan, koska mulla on elämässä niin paljon muutakin ja koulumenestys ei todellakaan oo listan kärjessä ja tähän asti oon pärjänny ihan ok, joten ei valittamista. Tässä jaksossa oon näköjään feidannut esimerkiks saksan. Tuli huomattua se tossa kun aamulla palautin sanakokeen vastattuani kolmeen kohtaan jostain kolmestakymmenestä. V-i-t-t-u.

 photo DSC_1173_zpsd8fe3f84.jpg  photo DSC_1188_zps3fb9067f.jpg

Matikka taas menee toivottavasti ihan hyvin (masentava fakta on kuitenkin se, että lyhyessä matikassa ollaan pitkän sijaan, koska en jaksanu). Ja vaikka siirryin B-ruotsista A-ruotsiin, niin sekin menee ihan hyvin! Muut aineet sitten on niin randomeita, etten jaksa edes muistaa niitä. Musiikkikin on semmosta peruspaskaa, jonka oon oppinu kymmenenvuotiaana kitaratunnilla. Mut oikeesti mä viihdyn tosi hyvin koulussa, tai ei mua ainakaan vituta joka aamu lähtee kouluun, varsinki ku on puol kymmenen aamuja sun muuta kivaa. Koulun kahvikone on rakkaus ja muutenkin, kaikki tuola on periaattees tosi kivaa ja hienoo ja en kadu että tulin Vaasan lukioon. Opiskelu on vaan se juttu mistä nyt en oo niin intopiukeena, mut kyl tää tästä. Oon jo yrittänyt sanoo itteeni irti kännykän räppäämisestä tunnilla, ja oonkin ollu nyt viikon ja kaks päivää ilman luuria tunnilla !!! Maailman kaheksas ihme sanoisinko. Ainoo vaan, että mä sit luen tai kirjotan monet tunnit (en siis todellakaan oppikirjoja tai muistiinpanoja, hups)... Mutjoo, siinä vähän kouluntäyteisiä kuulumisia! Huomenna meenkin osallistumaan yhteen kirjotuskilpailuun ja jänskättää semisti! Pitäkää peukkui mulle!

 photo DSC_1177_zps6365587a.jpg
 photo DSC_1205-tile_zps5cf13d75.jpg photo DSC_1223_zps7f6a2c4e.jpg
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger