oltiin siinä seinäjoella

DSC_0050 DSC_0031-tileDSC_0125DSC_0072 DSC_0085-tileDSC_0118DSC_0052DSC_0099DSC_0058 DSC_0113DSC_0110-tile DSC_0117

(RIP MUN SAMSUNKI, YHYY IKÄVÄ ON SUURI, SIELÄ SE KÖLLÖTTELEE) Huolimatta siitä, että huomenna mulla on ehkä koeviikon vaikein koe ja että pystyn hädin tuskin kävelemään (pitkä juttu), niin tänään on ollu tosi hyvä päivä. Oon puhunut kauan aikaa ihmisen kanssa, jolle en oo puhunut sitten yläasteen ja musta tuntuu että jatkossa tullaan törmäilemään vähän useemmin. Ehkä jo pian. Oon myös muutenkin tänään jollain hassulla tapaa yhtäkkiä sisäistänyt, että mulla on tällä hetkellä mun elämässä ihan hiton monta sellasta tyyppiä joiden en ois koskaan uskonu kuuluvan siihen, ja jotka on paljon tärkeempiä mulle kun monet sellaset joita oon tuntenu useita vuosia. Mulla on aina kyllä ollut suhteellisen paljon kavereita, mutta ekaa kertaa must tuntuu että mulla on paljon ystäviä. Se on kiva tunne. Joskus sillon seiskalla mun ajattelutapa oli tyyliin ''kunpa voisin olla ton kaveri, se on niin suosittu.'' Ajattelutapa on hiukan muuttunut, varsinkin lukioaikana. Musta rikkautta on just se, että ei tarvii esittää ympärillään oleville ihmisille yhtään mitään, vaan voi luottaa ja iloita just niistä jotka siinä sun lähellä pysyy olit sä miten painava, ruma, läski, finninaama, nörtti tahansa. En tiedä missä pilvilinnoissa oon joskus elänyt, kun oon käyttänyt mulle tuntemattomista ihmisistä luoja ties mitä ilmaisuja. Miten oon voinut kohottaa itteni jonnekki muitten yläpuolelle? Kaikilla meillä varmaan on käyny ja käy niin; meitä ''paremmat'' on rikkaita kermaperseitä, lellittyjä, liian laihoja, right? Ja meitä ''huonommat'' on no-lifejä, nörttejä, outoja? Omaa suunnatonta egoo pitää pönkittää ihan vaan puhumalla tuntemattomista paskaa pahaa. Toki onhan niitä oikeastikin kusipäisiä ihmisiä, #nohate, mutta erittäin harvasta voin sanoa noin. Ja ne ajattelee musta ihan samoin, kaikella rakkaudella.

... Tässä viimesten parin vuoden aikana, on kyllä tullu todistettua ainakin sata kertaa, että ennakkoluulot ei kauheesti kannata. Voin valehtelematta sanoo, et yli puolet mun kavereista ja ystävistä on sellasia, joita joskus oman loisteliaan egoni aikoihin olisin kattonu tai katoinkin nenä pitkällä ja siirtyny sinne vähän ''suositumpien'' laumaan, jossa suun vuoroa ei saa about koskaan ja muutenkin on yksinäisempi kun ikinä. Erilaisuus on rikkautta. Että just saying everybody, miettikää. Ja just saying minä itse, muista itekin kaikki mitä sanot nyt, koska ennakkoluulottomuus on tuonut nääkin ihmiset sun luokse nyt.

Menipä syvälliseks. Piti kertoa omasta päivästä. Mulla oli tänään uskonnon koe, syyttäkäämme syvällisistä ajatuksistani sitä. Ja btw, vaikka kaikki sanoo näin, niin oikeesti mä ootan kesää just nyt enemmän ku mitää muuta.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger