LINKITÄ BLOGISI

Photobucket


Kaikki varmaan jo tietää tän homman nimen mutta kertauksena vielä; Linkitä mulle tähän postaukseen sun oma blogi, (ja lyhyt kuvaus siitä blogista.)
Mä selaan jokasen blogin läpi, pyrin tekemään sen ihan ajan kanssa, ja sen jälkeen kerron mun omat lempparit täällä mun blogissa. En oo vielä ihan päättäny montako parasta mä valitsen, riippuen varmaan vähän siitä kuinka paljon te linkitätte blogeja, enkä myöskään aseta mitään aikarajaa vielä, kertoilen sitten kun on viimeset mahdollisuudet osallistua! :-----)

+ Mulla on kuitenki yks oma systeemi tähän juttuun; plussaa blogilleen saa ilmottamalla mun 'Linkitä blogi' skabasta omassa blogissaan!
eli esim. ''Käykää tsekkaamas osottees tannifloats.blogspot.com Linkitä blogisi -skaba''
muistakaa, et jos vinkaatte tästä omassa blogsussanne, muistakaa toki ilmottaakki se!

Nyt kaikki vaan linkittämään ja muistakaa et kaikilla on samat mahikset en oo puolueellinen, vaikka ehkä haluisinki valita parhaiks mun kavereiden blogeja, mutta kaikki lähtee nyt samalta viivalta ja kaikil o samat mahkut, eiks je.
Jos pelisäännöissä on jotain ihmetyttävää, kysykää ihmeessä ja linkittäkää! :-)

ps. oon sanaton tästä lukijamäärästä! Lukijoita on jo 100! mite voi olla näi paljoo kiitoskiitos! ♥ tää on sit 100-lukija juhlapostaus, kiitos vielä lukijoille
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger