do you remember the time?


hertsyykkeli ! Oon vihanen ittelleni ku aloin taas väkertämään tän ulkoasun kans ! Monet siel ruudun toisella puolella varmaan kuolee ku vaihdoin _taas ulkoasua... muistaakseni kuitenkin mainitsin, että edellinen oli väliaikainen, kun en siihe hätään keksiny sillon parempaa, ku se sitä edellinen alko paskoo ymsyms. Nyt on siis uus ulkoasu ja oon tähän ihan helvetin tyytyväinen ! Se tunne ku on tehny _ite koko paskan alusta lähtie, on kyl jtn nii mahtii. Sillon viimmeks muokkasin muutamaa juttuu jo html koodista, mut nyt laitoin perus minima-leftyn ja muokkasin kaiken itte ihan vaa kokeilemalla - älkää hei naurako, tää on suuri edistysaskel, munlaiselle, joka ei vielä puolvuotta sitte löytäny html koodista HEADER kohtaa :D

Mulla on ollu aika kauan tää blogi kokonaan ilman sivupalkkia, ja ny lisäsin sen tohon, joten tää vaatii kyllä totuttelemista. Saattaa olla et toi pian lähtee toi sivupalkki, mut just nyt oon ainaki rakastunu siihe.
Jooooo, tää on ehkä mun blogin juttu, et nää ulkoasut vähä vaihtelee :D oon törmänny monis blogeis siihe, et joko sitä ulkoasuu ei vaihdeta ikinä, tai sit justii et hyvi voida vaihtaa kerran viikos taijtn.
Yks juttu tästä ulkoasusta vielä, jota jotkut hidasälysemmät ei välttämättä heti tajunnu, on se et header on siirtyny tohon sivupalkkiin. Eli siitä klikkaamalla pääset etusivulle ymsyms mitä headerilla ny yleesä tehääkää. Joo eikai täs muuta, kysykää jos on jotai epäselvää täst ja kertokaa MIELIPITEENNE, arvostasin sitä todella :-)
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger