oon ollu koneella 11 tuntia putkeen....

cats-vert
eipä taida olla ihan ennätys mutta melkeempä kuitenki. Heräsin seiskalta ja avasin koneen, tässä sitä ollaan vieläki. Pizzan mä kävin hakemas jääkaapista. Mulla on niskat niin jumissa ettei ikinä ja pää ihan helvetin kipee, mutten vaa saa itteeni pois tästä... Haluun olla useemminki kipee. :-) no tossa kaks jutskaa mitkä oon tehny tänään oman ulkoasunki lisäks. Eli tylsyydessäni pyytelin ihmisiltä, josko ois joku joka haluis uuden ulkoasun. Annille (ylempi kuva) tein munmielestä ihanan ulkoasun ja oon hirveen tyytyväinen tulokseen, koska toi header onnistu. Käykääpä kurkkaamassa. Iinalle tein vähä saman tyyppisen ku annille, eli käytin samaa pohjaa, mutta yritin muokkailla vähä erilaiseks. En kuitenkaa jostain syystä saanu millään fonttia vaihdettua, ja väritkää ei välttämättä synkkaa haluamallani tavalla, headerkaa ei synkannu taustan kans vaikka kuvana oli iha jebou, vaihdoin sen sitte mustavalkoseks. No toi on kokonaisuutena iha jebou ja iina ainaki tykkäs, mut tuutte varmaan näkemään sillä viimmestää kesälomalla uutta ulkoasuu :DD 
huomenna kutsuis varmaan koulun penkki taasen. Enää btw 7 päivää koulua mulla ! Oi tätä onnen määrää. Pitäkääpäs unohtumattomat viiiimeset päivät koulussa ! Ja niin hei laittakaapa tästä ulkoasusta vielä kommenttia ! :-)


editt //
yhes blogis oli tämmöne nii oli pakko jakaa tää teijänki kans XD ei voi muutaku revetä, nii tyhmä ku tää onki.
voi tätä humorismin multihuipentumaa.
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger