ylläri !

hei tämäpä tyttö on nykyään maailman onnellisin en ookkaa teille halunnu paljastaa, mut nyt ku sain tän nii pakko se on kertooo ja ku tää vaikuttaa mun blogiin aika suuresti ! Nimittäin ostin tos muutama päivä sitte Nikon D3100 ! Eli järjestelmäkameran... oow, en usko tätä vieläkää vaikka jätkä kököttelee tossa mun vieressä. En oo keksiny sille vielä nimee, mut enköhän mä jotain keksi. Laitan siihe roikkumaan transformers aivaimenperän, et tunnistan sen omakseni. Love it. Opettelen tietysti vasta käyttää sitä, joten kuvat saattaa olla vähä amatöörejä täs lähiaikoina, mut i hope you understand mehh. Jees, mut toivottakaas onnee tän kameran suhteen ! :D

Nikon D3100, ostin sen siis konebox.fi'stä ja oon palveluun tosi tyytyväine, helppo oli tilata ja hintaki oli vaan 449,- jossain paikois oli esim 599,- ! Ostin myös kameralaukun joka makso suunnilleen 30,- eli semmone halpiss. Kerron kamerasta sitte tarkemmin jos joku haluu tietää :--) tai googlettakaa vaikka jos kiinnostaa. Mut teen jokatapaukses kunnon postauksen kotia päästyäni, kuvaan sen joka suunnasta ja kertoilen siitä jotai :--)

muttaaa, tässä tulis sitte vähä kamera testailuja. ps. Ella osti siis samanlaisen :) pps. joudun muokkaa picnikillä ja picasalla, ku oon tääl Vaasas serkuil ja tol yhel koneel kyl on Photoscape, mut se on just tuol naapuris jote joo, kyl mä silki varmaaa joskus muokkaaa...
 
 
DSC_0004a
DSC_0015a
DSC_0021a
DSC_0036a
DSC_0052a
DSC_0176a
DSC_0483a
DSC_0443a
DSC_0430a
DSC_0228a
DSC_0376a
DSC_0308a
DSC_0387a
DSC_0404a
DSC_0398a

en nyt just kerkee kirjotella enempäää ku noi yhet käskee pelaamaan trivial pursuittia ! Morooo heitelkää kommenteillaaaaa !
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger