youtube-löytöjä ja kuulumisia

a
noniin sitte asiaa, joka on taas jotain random hölötystä, koska mulla on kiire jaja siitä kerron myöhemmi. Elikkäs siis mä jaan teijän kans muutaman videon youtubesta, koska eilen pitkästä aikaa seikkailin sielä oikeen kunnolla.


kyllä, mun yks lemppariharrastuksista on trailereiden kattelu. No tietysti tässä on mun kolme tän hetken lempparia. Ah näitä katoin varmaa tunnin jokasta.... joka päivä tyyliin kerran vähintää muutenki. JULKASKAA JO NOI LEFFAT KIITTOOOS :)


ihanaa tälle laululle tuli video ja se on ihananananannananaa ! (siis enhä mä ihkuta enenen) mutta siis joo, vähänkö tulee kylmät väreet varsinki ku toi Bumblebee tulee toho, en tiiä miks..


jostain syystä mä rakastuin tähä lauluun ihan sikana, vaikka en oo 3doorssownia kauheesti kuunnellukkaa lähiaikoina, mut tätä soitetaa aika ahkerasti radiois nii aattelin sit soittaa ahkerammin koneelta. Ps toi video on älysulonen


miks en kerenny kattoo American Idolin finaalii sillo ku se tuli telkust... oon kattonu ihan kaikki muut jaksot alusta asti.. fail ? :D mut ei voi muuta sanooku et Steven Tyler on mun jumalaaaaa !!!

niijoo, nyt siis kerron miks mulla on hieman kiire. Lähen tänään Vaasaan siskojen kans kolmistaa tonne serkuille taas vaihteen vuoks. (ai siis mitennii ollaan joka kuukausi sielä?) anywayyyyy, en varmaan postaa yhtä ahkerasti ku oon tähän asti mut kattoo ny, kuittailen ny tähän, joten morooo ja toivokaa et ne leämpöset kelit tulis takas !

 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger