ALL of our favorite parts

Photobucket
Photobucket
Photobucket



mä ja hyvä ystäväiseni Ella, perustettiin tässä lähiaikoina yhteinen blogi. Linkki tässä ! En missään nimessä oo lopettamassa kirjotteluani täälä oman blogini puolella. Päinvastoin, tää blogi jota nyt luet kertoo mun elämästä kuvien kera, mun ja Ellan yhteinen blogi on lähinnä kuvailu-blogi, jossa julkastaan meijän ottamia kuvii ja jonka kautta pyritään kehittymään kuvaajina. Tää mun blogi onkin sitten se joka kertoo mun elämästä, mietteistä, elokuvista, musiikista yms, ja tänne tulee vähän enemmän kuviakin kun tonne mun ja Ellan blogin puolelle, koska sinne aattelin laittaa vaan sillee ns. 'hienoja' kuvia, tänne tulee taas kuvia niiden fiiliksen ja tunnearvon perusteella, sekä kuvii ostoksista yyämäs. Joko tajusitte, eli siis nyt mulla on kuvablogi ja lifestyleblogi. Lukekaa kumpaa haluutte, mielummin molempia :---))
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger