must be the music

DSC_3249_picnik
DSC_3255
DSC_3269-tile
DSC_3241
DSC_3262-tile
DSC_3298
DSC_3276



the summer set - chelsea / about a girl / when we were young
löysin sattumalta Spotyfy:stä parhaan bändin ikinä ! Oon ylionnellinen tän musiikin takii ja oon kuunnellu sen uusinta levyy putkeen 24/7.. <3 miksen oikeesti oo kuunnellu tätä ennen !? siis eihä tää mun lempibändejä lyö, mut pakko sanoo et iha mahtimusaa, ja piristävää.

Tänää oon heränny Marian, Reettan ja Emmin kans aitasta mahat täysinä eilisiltä synttäreiltä. Oli tosiaa mun siskon syndet ja Reetta ja Maria jäi sit yöks, nehä on siis mun serkkuja, joten luonnollisesti ne oli mun siskon synttäreil. Anyway, tänään on tullu taas syötyy iha liikaa kaikkii kakkuij ja pullii mitä jäi. Lisäks oon rehannu puita rantaan mönkkäril ja käyny lenkillä. Äsken alotin kattoo Gossip Girliä ihan alusta asti, eli ekan tuottarin eka jakso, nyt ois vuorossa Kuoleman Varjelukset osa yks ja sen jälkeen osa kakkonen, jonka latailin tässä...
ps. mun ja ellan blogiin kaivattais tietty lisää viel lukijoita, joita on kyl tullu kivasti lisää, joten thänks :--)) ! 
 

TANNIFLOATS | Copyright © 2012 | Powered by Blogger